[Artikel] Teaser: Free Radicals - Satisfaction Guaranteed

Redaktionen

Aktiv medlem
Free Radicals volym nio är döpt till Satisfaction Guaranteed. Ribban är satt och här är en teaser för den kommande filmen.

Läs hela artikeln:

tyckte det såg rätt skönt ut, men lite tråkigt med endast ett klipp.. har ingen aning om vad jag kan förvänta mig resten av filmen

oj, väldigt udda trailer, inte alls vad jag väntat mig. blir säkert en skön film, men detta skapade inte mycket sug...

man blur ju iaf sjukt sugen på att åka lagg när man ser den!! :D
Det står trailer #5 precis i början...ngn som har sett fler trailers?

Jag blev så satans sugen på att åka, och det är väl det de handlar om. Mera hjälmkamera till folket, man kan känna känslan i åket!

bra job

Jag fick ingen bild alls av filmen när det gäller trailern men namnet lovar ju mycket. "Walkie talkie snacket" börjar bli lite tjatigt i trailers tyvärr. Mer skidåkning, mindre walkie talkie snack tycker jag!

Bra teaser! Och en teaser är inte en trailer så det kommer nog mer ganska snart.

Det var nog den mest värdelösa "trailern" jag sett. Okej, skitsnyggt ljus och ett helvetes åk. Men what? Har de fått sånt storhetssinne att folk ska förvänta sig att det är bra utan att se en trailer? Senaste filmerna har ju varit riktigt dåliga så... Nej, det här var inte bra alls. Man får ju inte direkta förväntningar på filmen, sen var texterna som kom upp förjävla fula.

Fattar inte att det undgår folk, men en teaser är INTE samma som en trailer. Vänta iallafall tills det kommer en eventuell trailer till ni börjar basha att det är det sämsta som någonsins gjorts...

Skitsnack från er allihopa!

Det här är en kalasbra och innovativ trailer. Helt perfekt.

Tillbaka
Topp