[Artikel] Tema Bumma: Orterna

Redaktionen

Aktiv medlem
I denna den andra delen av Freerides bummarskola spaltar Johan Jonsson upp vilka orter som har lockat och lockar svenskar som gör säsong för det vita guldets skull.

Läs hela artikeln:

Riktigt intressant! Har haft små funderigar på att kanske ta en sässong i en alport, och man blev ju inte mindre sugen av denna artikel. Btw, bild 3 helt sjukt, blir man sugen eller blir man sugen? ^^

Verkligen bra läsning.

Engelberg har jag aldrig förstått hypen kring. Alla har väl en historia från olika orter som hjärtat klappar lite extra för, antar jag... Någon skön linje, eller kurvig centraleuropeiska kanske?

Inte of man ser artiklar av denhär sorten som är så objektiva. Rättvisande och bra guidning till oss som funderar på vart vi ska härnäst...

bra skrivet som fan.

själv är jag i whistler nu snön på by nivån kommer närsom helst regnet som komemr ibland är riktigt kall men locals säger att det väder vilken dag som helst så fort det blir lite kallare. jag hoppas alla får en fantastisk säsong.... själv hoppas jag på att mitt arbetsvisum kommer :D

lycka till alla pch lev grönare för vitare vinter

skøn kommentar om BG, underbara fester skøna åk. Kan lætt hitta orørd puder en vecka efter dump. Dock lite før flackt.

Jag blir i Zermatt hela vintern... plus vissa avstickare till Chamo o Verbier saklart. Och Leysin, Engelberg.... sweeet!!!

"Någon sa någon gång något..."

var tvungen att citera det..! så underbart härligt skrivet. :)

bra artikel.
heja snön!!

Bra skrivet Johan. Om du nu bara kunde lära dej att åka skidor lika bra som du skriver. Vi ses på blackout bar.

Snödjup

Tillbaka
Topp