[Artikel] Tid, pengar och förväntningar - railjamens värsta fiender

Redaktionen

Aktiv medlem
Höst är lika med railjams. Så har verkligheten sett ut för många skidåkare i vårt avlånga land länge nu. Men i år gapar eventkalendern nästan tom. Stapelvaror som Make It Happen och Rollinsnow Railtour har försvunnit, och även fristående events dyker

Läs hela artikeln:

Clean artikel. Kom precis hem från lite ishalls rail. Imorn blir det lite rail häng med grill på samma ställe som jeppe snacka om. Ishallen i orsa. Så alla som är i närheten kom å slackta lite pvc eller lite box kl 12.

Anton "Dräparn" Jansson, Ulf "Thaimasta" Jansson, Jacob "JakeTheSnake" Hyllengren, Jon "Häggizz" Häggberg, Robin "Knullroppa" Davidson.

1) mycket bra Artikel!
2) jag tror att det tar slut för folk har varit för "snåla" & för snälla. Jeppe drar ihop ett make it happen stop, vips så begär folk att köra gratis och ta vara på alla "Goodies".
3) Jag skulle lätt ha betalat en 50-100kr för att få shredda en heldag på dessa "Arenor" och jag vet att bra mycket mer folk hade öppnat plånboken ifall det hade krävs! 100kr x 50 pers = 5 000kr extra per stop. kanske den lilla summan som gör att man orkar kriga vidare i vissa människor...

Så Jeppe och gängen som langar upp feta rail jams!
Kör igång till nästa år igen! VA INTE RÄDD FÖR ATT TA BETALT!!! folk kommer iaf.
Fred ut!

09.00, 200m från Lycksele busstation så bjuder jag på vatten och ett at-rör liggandes på marken i lutning. har endast frost tillgång

Kommer med 99 procents chans bli ett railjam den 16e nov i Linköping.
Det kommer kosta 100kr att delta pga alla kostnader som finns vid uppbyggandet av ett railjam. Det är som det står i Artikels Rollinsnow railjam som gör comeback tillsammans med Shake it som kommer bygga upp en fet railarena mitt i centrala Linköping.

Tillbaka
Topp