[Artikel] TJ, TJ, TJ

Redaktionen

Aktiv medlem
TJ Schiller har något speciellt över sin åkning. Det är alla överens om. Freeride tog en pratstund med kanadensaren om hans recept på både träning, tävlingsvinnare och soul riding.

Läs hela artikeln:

Fat-O

Ny medlem
Riktigt bra läsning. Mer sådant! Av alla orden gillar jag stavningen på toppplaceringarna hehe.

Tweakmaster

Medlem
Schysst intervju!
Fett synd att han inte kan vara med på X games och alla andra tävlingar som kommer i år, men får hoppas att han bli frisk så snart som möjligt.

Gillar skidorna han hade på winter jam (den sista bilden)

KingN

Ny medlem
ja men vänta! kan inte alla skriva "Krya på dig TJ!"?
Det skulle fan va fett nice.

eller?

HAHAHAHAHAHAHHAHA kolla på hans namn som tagit sista bilden på TJ =) Dan-Marcus Petrus. hahaha ja hade hellre hetat folke förhud, bad boy rune eller rude boy stig =P

Mangeeeee

Ny medlem
vad fan är det för roligt med det gibson_les_paul?

skön läsning och snygga bilder, Chris O´Connell kan sina grejjer han!:)

DM_Pethrus

Ny medlem
gibson_les_paul: du skrev fel. Jag stavar Dan-Marcus Pethrus med h i mitten. Inte lätt med dubbelnamn, borde vara ännu svårare att som du vara döpt efter en gittarrmodell...Tack i alla fall för konstruktiv kritik på artikeln!

joeloel

Ny medlem
– Fuck US! Alaska är vårt. Amerikanarna köpte Alaska av oss för en miljon dollar under något av världskrigen. Eller ja, jag vet inte riktigt hur det var, säger TJ med ett leende (red. anm. USA köpte Alaska av Ryssland 9 april 1867 för motsvarande 134 miljoner dollar).

tur att nån har koll på historia :p

JWahlgren

Ny medlem
riktigt bra artikel får jag säga, mkt bra )
TJ är den skönaste åkaren, hoppas han kommer tillbaka snabbt

Y

Yaxaothegreat

Guest
Idag 08:42 Av: Joeloel
– Fuck US! Alaska är vårt. Amerikanarna köpte Alaska av oss för en miljon dollar under något av världskrigen. Eller ja, jag vet inte riktigt hur det var, säger TJ med ett leende (red. anm. USA köpte Alaska av Ryssland 9 april 1867 för motsvarande 134 miljoner dollar).

tur att nån har koll på historia :p

Igår 14:18 Av: The-maxica
Fan va tråkigt med knä skadan nu missar han ju förmodligen X Games:(

Ja klart han missar det men han kommer ha tid at läsa lite historia :p
det är kankse lite taskigt men.... tänk om han får nya ideer under den här tiden när han är skadad... Coolar tricks kankse....:D eller nåt coolt:p

shmuck

Ny medlem
TJ äger fan allt. Hans "flow" i åkningen är helt sinnes.. sjukt tårkigt med hans korsband. Keep it up TJ

L

limeen

Guest
om man bara var så duktig......hur ska man nånsin kunna bli det när det inte finns nån snö...?

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp