[Artikel] Vertikal går i graven

Redaktionen

Aktiv medlem
Tidningen Vertikal läggs ner. Det blev klart i förra veckan. Chefredaktör Alvaro Susena som sedan tidigare hade sagt upp sig och nu jobbar som PR-konsult i Göteborg, kommer jobba med skidbranschen även i fortsättningen.

Läs hela artikeln:

evil

Ny medlem
Synd. Reportagen höll en helt annan klass än den stora konkurrentens.

D

Deleted member 80259

Guest
Den har jag aldrig ens sett i en butik...

borat25

Ny medlem
det var ju lite tråkigt, en sån där tidning som jag brukar få med mig hem gratis och det innebär ju alltid lite extra suktande...

LawndartGustav

Aktiv medlem
håller med, synd att tidningen som höll högst klass o skrev bäst reportage går i graven pga detta =(

Koppelman

Aktiv medlem
Tråkigt :/

Hahah gillar den mystiska meningen i fotnoten " du kan åka skidor vertikalt och brant. Oavsett vilket så handlar det om freeride". ;)

MoraMartin

Medlem
Synd att skidporren tappar en riktigt ung och sexig nykomling så tidigt. Jag hoppas att brant håller klassen ett tag till. Har för övrigt hört rykten om att ett webb-baserat skidmagazin släpps under hösten...

Mycket bra artikel, intressant läsning.

/Mora

so_fresh

Ny medlem
gött att jag har fått presentkort på tre vertikal tidningar, haha

FF

Aktiv medlem
Verklien synd, tyckte den var helt enkelt jävligt bra.

jonasR

Ny medlem