Tjo hörni, det är Lucas JULIN. Tack för alla fina kommentarer om min åkning, det känns verkligen skitkul! Men respektera Audun och Danel lite och ta inte ifrån dom glädjen från att ha vunnit, det är ju inte dom som avgjort vilka som går vidare. Och i en domarsport som skidåkning så ligger det i betraktarens öga vad som är snyggt och vad som inte är det. Det som en person tycker är det ballaste den sett är helt annorlunda i en annans. Det är något man får räkna med när man givit sig in i en domarsport som denna.
Och angående mina dryga kommentarer i filmen så var det INTE jag som redigerade, jag gav bara lite direktiv som Kasper skulle redigera efter, det handlade bara om att inte göra det alltför seriöst o lite mera relaaxat. E ju så jäkla trött på alla pistoler i skidfilmer, fattar inte prylen.
Så jag ber om ursäkt för mina kära vänner som kanske gått in lite för hårt för det här men hoppas att allt e chill.
Ha det bra allesammans och ett stort grattis till Audun och Daniel! Lycka till ikväll. för det är väl då allt sker?