[Artikel] Vinnarna i SGA's videokval

kolla in audens stil förfan! helt klockren! så jävla värd att gå vidare. + att audens bidrag var lite mer seriöst än lucas, jag menar "sw unnaty 10 bitches" "vart är festen" osv..

midgetboi de var ju åkningen som skulle bedömas inte redigeringen, hade inte du ett bidrag med själv förresten?

Igår 15:00 Av: midgetboi
kolla in audens stil förfan! helt klockren! så jävla värd att gå vidare. + att audens bidrag var lite mer seriöst än lucas, jag menar "sw unnaty 10 bitches" "vart är festen" osv..

så det var hur bra bidraget var redigerat som spelade roll? inte åkningen? midgetboiiiiii ta dig i kragen nu för helvete

2009-03-16 20:55 Av: Lukass
midgetboi de var ju åkningen som skulle bedömas inte redigeringen, hade inte du ett bidrag med själv förresten

vad har det med saken att jag hade ett bidrag?
dom kanske inte visste hur bra du var i stora hopp heller...

2009-03-17 23:27 Av: andreeas
Igår 15:00 Av: midgetboi

så det var hur bra bidraget var redigerat som spelade roll? inte åkningen? midgetboiiiiii ta dig i kragen nu för helvete

jo tack jag såg det. lukas skrev det ovanför
varför ska jag ta mej i kragen? O.o

lukas har ju för fan världens fulaste stil, så sluta klaga kan ni inte acceptera att dommarna vill ha stil och inte höjst?

Igår 16:24 Av: midgetboi
2009-03-16 20:55 Av: Lukass
midgetboi de var ju åkningen som skulle bedömas inte redigeringen, hade inte du ett bidrag med själv förresten

vad har det med saken att jag hade ett bidrag?
dom kanske inte visste hur bra du var i stora hopp heller...

Inte den Lucas som var på filmen om du tror det.

Tjo hörni, det är Lucas JULIN. Tack för alla fina kommentarer om min åkning, det känns verkligen skitkul! Men respektera Audun och Danel lite och ta inte ifrån dom glädjen från att ha vunnit, det är ju inte dom som avgjort vilka som går vidare. Och i en domarsport som skidåkning så ligger det i betraktarens öga vad som är snyggt och vad som inte är det. Det som en person tycker är det ballaste den sett är helt annorlunda i en annans. Det är något man får räkna med när man givit sig in i en domarsport som denna.

Och angående mina dryga kommentarer i filmen så var det INTE jag som redigerade, jag gav bara lite direktiv som Kasper skulle redigera efter, det handlade bara om att inte göra det alltför seriöst o lite mera relaaxat. E ju så jäkla trött på alla pistoler i skidfilmer, fattar inte prylen.

Så jag ber om ursäkt för mina kära vänner som kanske gått in lite för hårt för det här men hoppas att allt e chill.

Ha det bra allesammans och ett stort grattis till Audun och Daniel! Lycka till ikväll. för det är väl då allt sker?

Snödjup

Tillbaka
Topp