[Artikel] Vinnarna i videokvalet till King Of Style

Redaktionen

Aktiv medlem
Över 20 000 röster i videokvalet har tagit fram fem åkare som kommer att få köra King Of Style på Stockholm Stadion den 19 november.

Läs hela artikeln:

är inte jesper tjäder kvalificerad nog att få vara med utan videokval?

skamligt att Frej inte kom med asså, han lade ut videon kanske lite sent men han skulle lätt kommit med ju

sjukt dåligt att Frej inte gick vidare, är det någon som är king of style så är det han!

lite surt för frej, han förtjänar att köra som fasen, borde finnas plats för ett wildcard! Annars tycker jag det var rätt som gick vidare. GRATTIS allesammans!

facebook SPAM krig vinnarna... :/
vore phett om freeride lyckades komma på något nytt sätt med röstningen till videokval frammåt!
kanske olika kategorier med :en bäst stil, en bästa tech, bäst krativitet osv! :)

Av: lucas_92 Idag 13:28
vore phett om freeride lyckades komma på något nytt sätt med röstningen till videokval frammåt!
kanske olika kategorier med :en bäst stil, en bästa tech, bäst krativitet osv! :)

+1

Av: lucas_92 Idag 13:28

Kanske ett nytt röstsystem liknande det dom har på NS? Dvs man måste vara inloggad medlem för att kunna rösta?

Asså det är ett skamligt röstsystem. Hade det varit någon rättvisa whatsoever så hade jag gått vidare!

Frej körde också bra

Jacob Hyllengren, Lucas STÅL-MADISON och Frej Jönsson borde sluppit vidare! lite rättvisa måste det finnas!

Av: esbjornkohler Idag 20:21
dom måste byta namn på tävligen!

Visst kan tyckas men dock är de ju bara ett tävlingsnamn och inte har någon innebörd med vad tävlingen handlar om som sagts många gånger tidigare. Ungefär som London Freeze det är ju inte den som fryser mest som vinner eller?

Av: skiyeah Idag 22:03

Visst kan tyckas men dock är de ju bara ett tävlingsnamn och inte har någon innebörd med vad tävlingen handlar om som sagts många gånger tidigare. Ungefär som London Freeze det är ju inte den som fryser mest som vinner eller?

Lika som att man inte behöver vara involverad på något sätt med någon som heter Robin för att vinna Robinson.

dom förvirrar en värkligen med sånna namn

asså har någon sett gautes jävla "for king of style" kampanj på facebook? de är helt sjukt! han har startat ett evenemang som heter "gaute for king of style" och inte nog med de så länkar han videon i sin status varge timme och smörar till sej röster... de blir ju nästan så att toppstriden stod mellan de som delade sina videor mest vilket är synd :/ OT: måste säga att jag e besviken på gaute som tog bort min länk när jag länkade stål madisons bidrag i evenamanget med beskrivningen "king of STYLE!"... är inte de typ diktatur, man kan väl inte censurera saker om det är sant! inför lagen om yttrandefrihet på facebook!

nu har jag h8at nog för kvällem, piss å hopp isäng!

Av: CookieMonster Idag 23:23
asså har någon sett gautes jävla "for king of style" kampanj på facebook? de är helt sjukt! han har startat ett evenemang som heter "gaute for king of style" och inte nog med de så länkar han videon i sin status varge timme och smörar till sej röster... de blir ju nästan så att toppstriden stod mellan de som delade sina videor mest vilket är synd :/ OT: måste säga att jag e besviken på gaute som tog bort min länk när jag länkade stål madisons bidrag i evenamanget med beskrivningen "king of STYLE!"... är inte de typ diktatur, man kan väl inte censurera saker om det är sant! inför lagen om yttrandefrihet på facebook!

Att han dessutom startar tävlingar där man ska bjuda in alla vänner till gruppen för att vara med och tävla är ju bara patetiskt.

Av: oskarmunters Igår 23:49

Att han dessutom startar tävlingar där man ska bjuda in alla vänner till gruppen för att vara med och tävla är ju bara patetiskt.

WORD

Av: gullekillen10 Igår 19:18
Pc Fosse skulle ha en klar plats bland dessa fem tycker man ...
word

Av: oskarmunters Igår 23:49
Av: CookieMonster Idag 23:23

Patetiskt kan ja minst sagt hålla med om fast måste nog ändå säga att hans åkning platsar för att gå vidare.

tråkigt att dom inte har en jury som väljer åkare, då det skulle bli mycket mer rättvist. Men om man nu går vidare på reklamkampajner och inte åkning så visar det väl sig genom att man åker ut i kvalet. Ska bli kul att se hur bra dessa åkare är de väl är på stadion.

man borde ju kunna skicka in bidragen tills ett visst datum och då släpps alla samtidigt, isånnafall skulle alla ha lika lång stund på sej att få likes! sen borde dom där jävla kanpanjerna förbjudas, hur desperat kan man vara på en skala?

Av: skiyeah Igår 22:03

Jag skiter väll fulständigt i varför tävligen i london heter london freeze. Det har väll inget med hur tävlingen är? Och vadå det är bara ett tävlingsnamn? När det heter KING OF STYLE och är en tävling där domarna dömmer efter hur snabbt man kan snurra med mute så har dom ju fått namnet om bakfoten. Folk kommer bli upprörda när dom kommer till KOS och förväntar sig snygga sexiga steezzeiga avslappnande bangers. Säger dock inte att alla som kommit vidare inte har någon stil men för att vinna måste man ju snurra som bara fan. Själv tycker jag att Curtiiiiiiis ska vinna hela skiten!

Grattis till alla som gick vidare kanske man ska säga för att inte trampa på några tår. Dock har vissa kampanjer varit pinsamma och vissa åkare som gick vidare har inte förtjänar en plats med tanke på startfältet so fuck it.
Röstningssystemet är jävligt långsökt, att åkarna nästan statusuppdaterar sönder FB servrar är pinsamt och att vissa av de videokvalande inte är direktkvalade är nog en liten arrangörsmiss.
Men alla vet ju att stil inte har nåt med tävlingen att göra, titta på 2/5 av de som gick vidare. Och just det, Rolland vann väl en gång, säger allt för mig

sjuuukt löjligt å säga att "han" skulle vart med å "han" skulle vart med blablabla.. Som de tidigare sagt så kanske det inte är ett "rättvist" sätt att rösta fram olika åkare på. Och folk har utnyttjat hur det är upplagt vilket jag håller med om ( att man gör facebook evenemang osv). Men nu är det så som det är och de går inte ändra på. Sen vet de personer som har varit och kollat på kos att det inte riktigt handlar om vem som har bäst stil utan det handlar egentligen om "best trick". Som om man tex nämner förra året då casabon blev utslagen på en heeelt sjukt switch cork 9 truck när nån slängde en dub cork 12? kommer inte ihåg exakt aja skit samma.
Efter förra årets kos så var det många som hade negativa kommentarer om upp lägget på tävlingen, vet själv inte hur de ser ut iår om de har ändrat på nått.
De som gick vidare gjorde det fair and square och så är det även om de använd facebook som hjälpmedel att få röster. GRattis till de som gick vidare.

Det är så jävla dåligt sätt att rösta fram VinnarnaVore sjukt mkt bättre om det fanns en jury som består av några Skidåkare. Nu handlar det ju bara om vem som spamar Facebook mest. Curtis o Frej Jönsson skulle halt klart ha en plats.

Tillbaka
Topp