[Artikel] Winter Jam vill rocka hårdare i år

Redaktionen

Aktiv medlem
Winter Jam-arrangören om inflygda X Games-domare, Backyard Babies och den kompletta åkarlistan till Peak Performance King of Style.

Läs hela artikeln:

Please, bygg en snyggare kick för oss fotografer detta året ;-), slipper gärna all plast och alla plankor som stack ut åt alla håll och kanter...Go david Go!

Laurent Favre WOHOOO

Men varför måste vissa av åkarna som var i final förra året kvala? och vissa som inte gjorde det slippa?

lite mysko att dom har colby direkt till final när man vet att han åker på torsk med sin sw 7 double nose, Olenik är en större och bättre åkare

Jag ska dit å raila om man får, annars är det bara att dra dit och hoppas att man kan se en och en annan hexo flip eller kangoroo :)

kommer lätt dit.. de kommer ju vara fett.. men charles tycker man ju såfall borde vara med i final direkt? sina 1260 octo är ju bättre en colbys sw 7

Sjukt dåligt att inte Oscar Harlaut har fått en plats han har mkt mer steeze änn många andra kval och reservåkare...

Sjukt dåligt att inte Oscar Harlaut har fått en plats han har mkt mer steeze änn många andra kval och reservåkare...
Jag fattar inte heller.. :O Mer stil och meriter än många..

Idag 13:54 Av: nleek
lite mysko att dom har colby direkt till final när man vet att han åker på torsk med sin sw 7 double nose, Olenik är en större och bättre åkare

detdär är väll en smaksak. olenik har väll gjort samma saker världigt länge nu ?
coolare med en fet sw 7 double nose än en halvdann sw 10 tycker jag iaf.

Men detdär med direktkval är ju lite knepigt tycker jag, vem har sagt att dessa åkare alltid har en bra dag?!

"Ifjol togs det ett par felaktiga beslut som vi är mycket medvetna om, vi gjorde det för att vi trodde vi gjorde rätt men det blev fel. "

HAHA

Tillbaka
Topp