[Artikel] X Games: Sändning

Redaktionen

Aktiv medlem
Bjud in dina vänner, fram med chipsen och se världens bästa åkare göra upp om medaljerna i årets upplaga av Summer X Games. Du kommer att kunna se hela eventet live, direkt här på Freeride.

Läs hela artikeln:

Skönt att de börjar med en Best Whip-contest!

Jag vet inte riktigt hur freeride har lagt upp streamen och hur allt funkar, men om freeride krashar av belastningen så kan man ju alltid kolla på freecasters egna sida... Så att inte behöver blir ramaskri i Sveriges alla pojkrum och det spills Monster på tangentborden. Ve och fasa.

Yes, allt kommer att streamas kontinuerligt i rutan. Med reservation för avbrott och tekniskt strul från Freecasters.

Tiderna är GMT+02.00 som han saxat från freecaster, vi ligger i GMT+01.00.
Så allt börjar en timma senare än vad som står här!

ska glo skateboarden! om step up är den tävling jag tror det är blir det den också:D längtar lätt mest till skate streeten!

Idag 16:24 Av: 50carl1
Tiderna är GMT+02.00 som han saxat från freecaster, vi ligger i GMT+01.00.
Så allt börjar en timma senare än vad som står här!

Vi ligger GMT+2 när vi har sommartid tror jag nog? Och om det inte vore så betyder det att det börjar en timme tidigare, inte senare..

Igår 17:18 Av: JoakimN
Vi ligger GMT+2 när vi har sommartid tror jag nog? Och om det inte vore så betyder det att det börjar en timme tidigare, inte senare..

Du kan ju sitta och kolla på en svart ruta i 2timmar om du vill men...

Tidsschemat verkar ju helskumt, freecaster o freeride säger att sändningarna börjar 2.00 GMT+2, det är våran tidsräkning, men varför säger då livestreamen att det börjar om 2h o 17min? Då är klockan 3.00 GMT+2? Alltså kan inte schemat stämma, flytta allting framåt 1 timme..

Skjemaet sier at det starter 2.00 og nå er nedtellingen på 2t11min...ergo er det gtm+1 :D Er ikke værre...Se på tiden på spillern og regn ut selv når det begynner...

ja de va ju de ja påpekade, att schemat är för GMT+1. Men informerade bara de andra att tiderna är fel... Kolla på freecaster så ser du att tiden ska vara GMT+2 i schemat, men att det är fel...

Idag 02:16 Av: 1-Zeus
äch. blire ingen bestwhip? eller är det uppskutet?

prövat att läsa vad jag skrivit?

alltså ja fattar inte. räknas nu som fredag eller lördag? tänkte det är fredag natt men ändå liksom lördag, för ja vill se bmx:(

Snödjup

Tillbaka
Topp