D dalanshult Ny medlem 2005-01-07 Atomic cti #1 Jag undrar om någon har erfarenhet av en skida som heter Atomic CTI. Är den något att ha för en "tvåveckors" åkare av god klass? mvh Jan-Anders
Jag undrar om någon har erfarenhet av en skida som heter Atomic CTI. Är den något att ha för en "tvåveckors" åkare av god klass? mvh Jan-Anders