Atomic cti

dalanshult

Ny medlem
Atomic cti
Jag undrar om någon har erfarenhet av en skida som heter Atomic CTI. Är den något att ha för en "tvåveckors" åkare av god klass?
mvh
Jan-Anders
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp