CajsaMoller
Ny medlem
Atomic Elysian, gör jag en bra deal?
Hej!
Är i skidköpartagen och har efter noga efterforskning fastnat för Atomic Elysian.
Får, enligt mig och min egen expert, en bra deal på conrad för 168an med antingen Marker Free Ten eller Squire, 339€ resp. 369€. Det lutar åt det senare alternativet, jag menar, en betydligt bättre bindning för en mindre betydande större summa.
Är 175 cm.
Väger 62 kg.
Åker mestadels pist, men tanken är att utveckla den lilla erfarenhet jag har utanför.
Har 2 säsonger bakom mig, däremot har jag jobbat en massa vilket har gjort skidåkningen lidande. Erfarenheten är med andra ord helt ok, men självklart kan den förbättras på alla plan. Blir ingen hel säsong i år, men ska försöka klämma en ett par veckors åkning.
Åker just nu på ett par Scott Maya som är det första par jag ägt själv.
Frågan är alltså om jag gör rätt som slår till.
Är skidan nått att ha? Någon mer erfarenheter?
Passar den mig och min åkstil?
Självklart är andra alternativ välkommna, men priset är av stor betydelse.
Tacktack!
/Cajsa
Är i skidköpartagen och har efter noga efterforskning fastnat för Atomic Elysian.
Får, enligt mig och min egen expert, en bra deal på conrad för 168an med antingen Marker Free Ten eller Squire, 339€ resp. 369€. Det lutar åt det senare alternativet, jag menar, en betydligt bättre bindning för en mindre betydande större summa.
Är 175 cm.
Väger 62 kg.
Åker mestadels pist, men tanken är att utveckla den lilla erfarenhet jag har utanför.
Har 2 säsonger bakom mig, däremot har jag jobbat en massa vilket har gjort skidåkningen lidande. Erfarenheten är med andra ord helt ok, men självklart kan den förbättras på alla plan. Blir ingen hel säsong i år, men ska försöka klämma en ett par veckors åkning.
Åker just nu på ett par Scott Maya som är det första par jag ägt själv.
Frågan är alltså om jag gör rätt som slår till.
Är skidan nått att ha? Någon mer erfarenheter?
Passar den mig och min åkstil?
Självklart är andra alternativ välkommna, men priset är av stor betydelse.
Tacktack!
/Cajsa