att åka i kungsberget

att åka i kungsberget
att åka i kungsbeerget är väldigt skojj skulle jag tro, har inte vart där själv men ska dit i vinter.. åker du dit så tycker ja du ska showa lite framför tommie så kanske du får följa med på han supar runda.. de är en skogs väg till vänster om den högra backen.. den är ca 5 km lång. (från toppen till slutet av backen) den har en fallhöjd på 649 meter. det finns bara en stig man kan åka så passa dig så han inte drar ut dig på fel spår.! då kan du få gå dom där 649 metrarna i uppförsbacke ;) men, det är risken man får ta.. ! syns kanske där i vinter, hare fint puss / rasmus
 
att åka i kungsberget
ePou sa:
ja erik den är väldigt nödvändig!. om du nu ens heter erik, .! det är en revolution för kungsberget!. det skulle kunna vara så att kungsberget chef råkade logga in på freeride, han heter cocktail. ! å läser denna tråd. och ser att det är allt för många som inte tycker om kungsberget.. då kan hon kanske förändra de om ni har väldigt tur.. så jag hoppas hon ser denna jätte viktiga forum tråden och kikar in på en fika..! nu ska jag iväg hare fint // puss rasmus!
 
att åka i kungsberget
rasmusericson sa:
ePou sa:
ja erik den är väldigt nödvändig!. om du nu ens heter erik, .! det är en revolution för kungsberget!. det skulle kunna vara så att kungsberget chef råkade logga in på freeride, han heter cocktail. ! å läser denna tråd. och ser att det är allt för många som inte tycker om kungsberget.. då kan hon kanske förändra de om ni har väldigt tur.. så jag hoppas hon ser denna jätte viktiga forum tråden och kikar in på en fika..! nu ska jag iväg hare fint // puss rasmus!
jaa å jag frågade folket om tråden var nödvändig RASMUSEN och den var nödvändig, hehe hoppas att kungsberget öppnar snart :)
 
att åka i kungsberget
ePou sa:
rasmusericson sa:
ePou sa:
ja erik den är väldigt nödvändig!. om du nu ens heter erik, .! det är en revolution för kungsberget!. det skulle kunna vara så att kungsberget chef råkade logga in på freeride, han heter cocktail. ! å läser denna tråd. och ser att det är allt för många som inte tycker om kungsberget.. då kan hon kanske förändra de om ni har väldigt tur.. så jag hoppas hon ser denna jätte viktiga forum tråden och kikar in på en fika..! nu ska jag iväg hare fint // puss rasmus!
jaa å jag frågade folket om tråden var nödvändig RASMUSEN och den var nödvändig, hehe hoppas att kungsberget öppnar snart :)
ja bra erik!.. så ska det låta,, är du sugen på att åka skidor alltså? duger de inte me lite bios över oskars rygg? det ger ju allafall ett gått skratt! .. ja ja hoppas också att kungsberget öppnar snart, så du slipper bryta ryggen. åk skidor istället! .. jag kommer komma och hälsa på! absolut! tycker man kan ta mycket fina bilder där med snygg bagrund(tänkter på dom där bambu likande trästammarna) sånna har vi minnsan inte i gesunda. bara gammla orangea lift stolpar som skymmer solen eller alla tallar som barrar ner hela backen så det inte gåpr att åka så vi inte kan få nå kort så de gillar vi inte! så jag hoppas på att kungsberget öppnar så kanske ja kommer å hälsar på! puss // rasmus
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp