yep fettePou sa:nödvändig tråd?
ja erik den är väldigt nödvändig!. om du nu ens heter erik, .! det är en revolution för kungsberget!. det skulle kunna vara så att kungsberget chef råkade logga in på freeride, han heter cocktail. ! å läser denna tråd. och ser att det är allt för många som inte tycker om kungsberget.. då kan hon kanske förändra de om ni har väldigt tur.. så jag hoppas hon ser denna jätte viktiga forum tråden och kikar in på en fika..! nu ska jag iväg hare fint // puss rasmus!ePou sa:nödvändig tråd?
jaa å jag frågade folket om tråden var nödvändig RASMUSEN och den var nödvändig, hehe hoppas att kungsberget öppnar snartrasmusericson sa:ja erik den är väldigt nödvändig!. om du nu ens heter erik, .! det är en revolution för kungsberget!. det skulle kunna vara så att kungsberget chef råkade logga in på freeride, han heter cocktail. ! å läser denna tråd. och ser att det är allt för många som inte tycker om kungsberget.. då kan hon kanske förändra de om ni har väldigt tur.. så jag hoppas hon ser denna jätte viktiga forum tråden och kikar in på en fika..! nu ska jag iväg hare fint // puss rasmus!ePou sa:nödvändig tråd?
ja bra erik!.. så ska det låta,, är du sugen på att åka skidor alltså? duger de inte me lite bios över oskars rygg? det ger ju allafall ett gått skratt! .. ja ja hoppas också att kungsberget öppnar snart, så du slipper bryta ryggen. åk skidor istället! .. jag kommer komma och hälsa på! absolut! tycker man kan ta mycket fina bilder där med snygg bagrund(tänkter på dom där bambu likande trästammarna) sånna har vi minnsan inte i gesunda. bara gammla orangea lift stolpar som skymmer solen eller alla tallar som barrar ner hela backen så det inte gåpr att åka så vi inte kan få nå kort så de gillar vi inte! så jag hoppas på att kungsberget öppnar så kanske ja kommer å hälsar på! puss // rasmusePou sa:jaa å jag frågade folket om tråden var nödvändig RASMUSEN och den var nödvändig, hehe hoppas att kungsberget öppnar snartrasmusericson sa:ja erik den är väldigt nödvändig!. om du nu ens heter erik, .! det är en revolution för kungsberget!. det skulle kunna vara så att kungsberget chef råkade logga in på freeride, han heter cocktail. ! å läser denna tråd. och ser att det är allt för många som inte tycker om kungsberget.. då kan hon kanske förändra de om ni har väldigt tur.. så jag hoppas hon ser denna jätte viktiga forum tråden och kikar in på en fika..! nu ska jag iväg hare fint // puss rasmus!ePou sa:nödvändig tråd?![]()