att cracka en iphone snabbt och billgt ?

solfiluren

Medlem
som rubriken säger så är jag sugen på att köpa mig en iphone eftersom den är så billig i usa nu men då kommer problemet då man måste cracka den eller låsa upp den eller vad ni nu vill kalla det så jag undrar om nån vet hur man gör det eller var man gör , tack på förhand :) tjaaaaooa btw så är länken här om ni undrar vilken modell shit jag menar http://store.apple.com/us/browse/home/shop_iphone/family/iphone?mco=MTE2NTQ

jag har polare som crackat den äldre iphonen och det är skitlätt, samma som man gör på ipod touch ;) den nya har jag dock ingen aning om hur man crackar ..

kolla runt lite på youtube där finns det ofta guider, sök på typ:iphone 3g jailbreak

Senast ändrad:
Att cracka den är löljilgt lätt och kostar inte, kolla på DinoZambas på youtube han har bra videos där han förklarar hur man ska göra, själv har jag en vit 16gb 3g iPhone som är jailbreakad med version 3.0

ThomasEngstrom sa:
Att cracka den är löljilgt lätt och kostar inte, kolla på DinoZambas på youtube han har bra videos där han förklarar hur man ska göra, själv har jag en vit 16gb 3g iPhone som är jailbreakad med version 3.0
själv har jag en grå 1gen iphone som är jailbreakad med version 1.0.2

Tillbaka
Topp