Avalaan moonwalker

Kgis

Ny medlem
Avalaan moonwalker
Tja, har tänkt köpa en avalaan moonwalker. Men undrar lite hur stor jag ska köpa. Vill att den ska sitta baggy. Jag är ca 157 cm och vet att avalaans brallor är sjuk stora i storlekarna. Så om nån har en sån overall och skulle kunna säga ungefär vilken storlek ni tror blir bra så skulle de va svhysst ;)

peace

Avalaan moonwalker
moonwalk är en konstig modell jävla tight vid midjan men annars baggy. ta L eller kanske M

testa?

Senast ändrad:
Avalaan moonwalker
ja skulle tagit M om ja va lika lång som du. för tänk på att du växer oxå, för ja skulle gissa att du ska ha den ca 2 - 3 säsonger?.

Avalaan moonwalker
Aa, har typ bestämt mej för m nu. Tror de blir bäst för om jag tar l så blir de nästan för stort eftersom de är typ xxl på andra märken.

Avalaan moonwalker
Jag tycker personligen att den är jävligt ful om det är den med en sandfärgad linje rakt över hela suiten. Du ska självklart lyssna på vad du själv vill ha, men kolla in Helly-Hansens överlevnadsoverall, sweet.no´s eller Salomons. Riktigt schyssta overaller dom med!

Avalaan moonwalker
FelixL sa:
Jag tycker personligen att den är jävligt ful om det är den med en sandfärgad linje rakt över hela suiten. Du ska självklart lyssna på vad du själv vill ha, men kolla in Helly-Hansens överlevnadsoverall, sweet.no´s eller Salomons. Riktigt schyssta overaller dom med!
Den är olivgrön med vita ränder :P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp