Avoriaz?

Avoriaz?
möjligt, men i de broshyrer jag fått står det inget om något dylikt.. man kan köpa områdeskort dvs. liftkort för det område/den by som man bor i om man nu känner att man inte behöver ha tillgång till hela portes du soleil systemet. Men då är det ett liftkort för t.ex. Avoriaz, och möjligen morzine och les gets också.. inte bara för parkerna...
men kanske någon som vart där nyligen kanske kan berätta mer utförligt - men det låter konstigt och lite som ett löst rykte..

Avoriaz?
Var där för 2 år sen och då hade dom kort som bara gällde i parken, köpte inget själv så jag är inte 100 % men nästan. Parken var för övrigt riktigt bra.

Avoriaz?
det är ju underbart med liftkort som bara gäller i parken, då slipper man snorande småungar med stor röd jofahjälm som under ivrig uppmuntran från sina yuppieföräldrar åker fram och ställer sig brevid railet för att ta en jävligt frän bild att skicka hem till förälderns lika fräna yuppiekompisar.. avoiraz sägs för övrigt ha alpernas bästa park.

Avoriaz?
har planer på att sticka dit jan-apr. nån som har tips om var man kan hitta boende?hittar inte mycket på deras crappy turisthemsida.......

Avoriaz?
jepp, det finns liftkort att köpa som bara gäller i parken i Avoriaz. jag tror det också finns samma sak i Crosets-parken, men bor man i Avoriaz blir det jobbigt att ta sig dit med enbart parkkort ...

brum: tyvärr slipper man inte snorungar i jofahjälm bara för att man kör park ... jag tycker mig ofta se koppel av sådana i de parker jag besökt, gärna också plogandes över kickarna ...

hellacopter: bo i morzine istället, där är mycket trevligare (och billigare ...)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp