Vært i Avoriaz to ganger for mange år siden, foruten Chamo, Zerm, St.Ant, Kitz, og andre steder i alpene, Norge, Sverige. Avoriaz/Portes du Soleil-systemet er garantert det beste stedet jeg har vært i Europa! ENORMT stort sted/liftsystem. Masse off-pist & lite kø i liftene.Tenker å sesonge i alpene fra jan. Portres de Soleil er første valget nå. Å stå i busskø, kjøre buss i kø, stå i kø i liften, kjøre på ski i kø i Chamo frister mindre.