Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
finns ju många sporter man har det i, de smidigaste är väll för MTB alt MX,
Om det finns speciella för skidor/snowboard vet jag inte.
För övrigt tycker jag att vi ska införa airbags, fartbegränsningar och max storlek på parker, dessutom plana ut alla branta partier så vi inte riskerar att skada oss.
Vad är det för typ av axelskydd du skall ha? finns ju massa olika varianter beroende användningsområde.
Skall det fungera som ett MTB lr har du en skada och behöver hålla upp den?
om det är för skada så gå till intersport, dom kan nog beställa ett till dig. Dom har en variant hos sina lev som sitter riktigt bra. Den fungerar som en gasbinda och är riktigt tunn. Kostar typ 1200:-
Jag har ett hockeyaxelskydd att sälja för 400 kronor.. jag lovar att ingen kommer försöka tränga sig i lifkön om du har det på dig :D.. passar personer upp till 175 cm långa.
Axeln åker ur led.. därför som jag behöver ett. Har hört att det ska finnas något slags skydd som ska hjälpa till att förhindra den från att åka ur led.
Hmm, jag har en gammal hockeykompis som hadde grymma axelproblem. På is hadde han ett brett band runt bröstkorgen (7-10 cm brett) och ett runt armen som satt på den trasiga axeln. Däremellan hadde han fäst ett skridskosnöre som var precis så långt som han kunde röra armen utan att hamna i riskzonen för urpoppning...
Lyckades jag förklara hur det fungerade?
Det är väl inte den snyggaste lösningen, och det finns säkert bättre prylar, men det är iaf. en lösning...