B-dog gone wild

B-dog gone wild
jaha.. vad var de där bra för då? nu kan man ju inte anväda den låten längre :P men man kan ju lungt säga att casabon har steeze :)

B-dog gone wild
redmans newest allbum - red gone wild + b-dog = b-dog gone wild...

har fick nyss inbjudan till King of Style också!!! HAN KOMMER ÄGA SÖNDER SKITEN!!!

B-dog gone wild
non som vet vad tricket där han glider vanligt på railet å sen lägger bak skidorna så han nästan gör en bs 50-50, å sen greppar tillbaka å landa framländes? HELT SJUUUUKT SNYGT IFA!!!!!

B-dog gone wild
Setermaan sa:
Jekub sa:
Pettsano sa:
nu får harlaut o wallisch konkurens kan man ju säga;)

snubbens steeze var ju sjuk!
vadå nu?
phil casabon har ju varit känd längre än både wallisch och harlaut!
han är bra iaf!
Nja riktigt känd har han ju bara varit i drygt ett år. Wallisch blev ju världskänd genom sin Superunknown.
du verkar inte riktigt ha varit med i svängarna, har en vast awards film från 04/05 där phil casabon är med och vinner en stor tävling, han körde redan då på armada. Har varit känd på newschoolers ett bra tag också!

B-dog gone wild
Jekub sa:
Setermaan sa:
Jekub sa:
vadå nu?
phil casabon har ju varit känd längre än både wallisch och harlaut!
han är bra iaf!
Nja riktigt känd har han ju bara varit i drygt ett år. Wallisch blev ju världskänd genom sin Superunknown.
du verkar inte riktigt ha varit med i svängarna, har en vast awards film från 04/05 där phil casabon är med och vinner en stor tävling, han körde redan då på armada. Har varit känd på newschoolers ett bra tag också!
Ok, lite fail på mig där, men det var ju först efter US Open som han blev känd för en liten bredare skara. Som mig.

B-dog gone wild
Setermaan sa:
Jekub sa:
Setermaan sa:
Ok, lite fail på mig där, men det var ju först efter US Open som han blev känd för en liten bredare skara. Som mig.
setermaan got served

B-dog gone wild
Setermaan sa:
Jekub sa:
Setermaan sa:
haha, jag visste faktiskt inte att han kom 3a på US Open förrän nu :P men det kan mkt väl vara så!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp