antar att du inte såg us open slopestyle i vintras? phil slaktade och kom 3a!ThaJibber sa:Har aldrig hört talas om honom ??? men oj vilken steeze !!
!!hHarlaut sa:redmans newest allbum - red gone wild + b-dog = b-dog gone wild...
har fick nyss inbjudan till King of Style också!!! HAN KOMMER ÄGA SÖNDER SKITEN!!!
Det är enbart Phil Casabon.Victors sa:sjukt grymma åkare! äkta kvalité altså
vadå nu?Pettsano sa:nu får harlaut o wallisch konkurens kan man ju säga
snubbens steeze var ju sjuk!
Nja riktigt känd har han ju bara varit i drygt ett år. Wallisch blev ju världskänd genom sin Superunknown.Jekub sa:vadå nu?Pettsano sa:nu får harlaut o wallisch konkurens kan man ju säga
phil casabon har ju varit känd längre än både wallisch och harlaut!
han är bra iaf!
du verkar inte riktigt ha varit med i svängarna, har en vast awards film från 04/05 där phil casabon är med och vinner en stor tävling, han körde redan då på armada. Har varit känd på newschoolers ett bra tag också!Setermaan sa:Nja riktigt känd har han ju bara varit i drygt ett år. Wallisch blev ju världskänd genom sin Superunknown.Jekub sa:vadå nu?Pettsano sa:nu får harlaut o wallisch konkurens kan man ju säga
han är bra iaf!
Ok, lite fail på mig där, men det var ju först efter US Open som han blev känd för en liten bredare skara. Som mig.Jekub sa:du verkar inte riktigt ha varit med i svängarna, har en vast awards film från 04/05 där phil casabon är med och vinner en stor tävling, han körde redan då på armada. Har varit känd på newschoolers ett bra tag också!Setermaan sa:Nja riktigt känd har han ju bara varit i drygt ett år. Wallisch blev ju världskänd genom sin Superunknown.Jekub sa:vadå nu?
han är bra iaf!
setermaan got servedSetermaan sa:Ok, lite fail på mig där, men det var ju först efter US Open som han blev känd för en liten bredare skara. Som mig.Jekub sa:du verkar inte riktigt ha varit med i svängarna, har en vast awards film från 04/05 där phil casabon är med och vinner en stor tävling, han körde redan då på armada. Har varit känd på newschoolers ett bra tag också!Setermaan sa:Nja riktigt känd har han ju bara varit i drygt ett år. Wallisch blev ju världskänd genom sin Superunknown.
haha, jag visste faktiskt inte att han kom 3a på US Open förrän nu :P men det kan mkt väl vara så!Setermaan sa:Ok, lite fail på mig där, men det var ju först efter US Open som han blev känd för en liten bredare skara. Som mig.Jekub sa:du verkar inte riktigt ha varit med i svängarna, har en vast awards film från 04/05 där phil casabon är med och vinner en stor tävling, han körde redan då på armada. Har varit känd på newschoolers ett bra tag också!Setermaan sa:Nja riktigt känd har han ju bara varit i drygt ett år. Wallisch blev ju världskänd genom sin Superunknown.