B-Shaw+Jonah Owen montage Tech9

• Trådstartare Trådstartare LeoC
  • Start datum Start datum
L

LeoC

Guest
en utav mina favorit åkare iaf! sjukt clean stil och duktig åkare..

Senast ändrad:
nån får gärna länka den till denhär sidan :) jag vet inte hur man gör..

länk

blev lite många filmer nu såg ja, haha:P

Senast ändrad:
Sandwall_per sa:
Var inte en del av tricken med i cold world filmen. Tyckte jag har sett en del av det innan.
alla klipp e tagna från små edits (sunday in the park) och från hans part i coldworld..

Sandwall_per sa:
Var inte en del av tricken med i cold world filmen. Tyckte jag har sett en del av det innan.
alla klipp e tagna från små edits (sunday in the park) och från hans part i coldworld..

CharlesAndreas sa:

Han va grym fast den här snubben tycker jag har skönare stil
owen e rätt clean oxå, ska bli kul å se hans part i familia! här e lite mer med han, tycker dock bradshaw kör snyggare

Senast ändrad:
fattar inte va som är cleant med b-shaw? okej, sjuk på rails och "jibbing" , men varför får man aldrig se han hoppa i stora hopp och göra cleana snurrar med grabs? Näe, säger bara andreas wiig eller eero ettala. där har ni stil på alla trick..

maft sa:
fattar inte va som är cleant med b-shaw? okej, sjuk på rails och "jibbing" , men varför får man aldrig se han hoppa i stora hopp och göra cleana snurrar med grabs? Näe, säger bara andreas wiig eller eero ettala. där har ni stil på alla trick..
bradshaw är stil enligt mig. eero har stil han med men inte lika "cool stil" men ändå galen åkare. det förmedlar inte samma känsla som när bradshaw visar allt man kan göra med brädan. att det dels ser sjukt roligt ut är det som är det viktiga med snowboard:P bradshaw är tom wallisch/brogan fast på snowboard, det gäller även goontown och andra technines.

shaun white har enligt många grym stil men det ser ändå galet fult ut enligt mig när han snurrar mycket med mute/indy, kolla i piture this det är inte snyggt tycker jag.

lite väl ansträngda reverts tycker jag, men å andra sidan kan jag bara drömma om att komma ens i närheten av det där. MFM äger dock alla snowboard G´s!

maft sa:
b-shaw kör ju bs900 bs5 nose och typ den snyggaste bs180 dubbel shifty i ett mega hopp i bear i den editen.. han kan hoppa

Skön åkning, kass musik.
Det räcker inte med att hip-hop'en har tagit över MTv, radiokanaler och klubbar, nu ska man behöva höra det i snowboard-filmer också. Tror jag spyr snart.

Nizzon sa:
Skön åkning, kass musik.
Det räcker inte med att hip-hop'en har tagit över MTv, radiokanaler och klubbar, nu ska man behöva höra det i snowboard-filmer också. Tror jag spyr snart.
haha, all snowboardåkning har väl ändå inte hiphop?
tror inte det ska vara så stort problem att vara utan det..

Tillbaka
Topp