L
LeoC
Guest
B-Shaw+Jonah Owen montage Tech9
en utav mina favorit åkare iaf! sjukt clean stil och duktig åkare..
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
alla klipp e tagna från små edits (sunday in the park) och från hans part i coldworld..Sandwall_per sa:Var inte en del av tricken med i cold world filmen. Tyckte jag har sett en del av det innan.
alla klipp e tagna från små edits (sunday in the park) och från hans part i coldworld..Sandwall_per sa:Var inte en del av tricken med i cold world filmen. Tyckte jag har sett en del av det innan.
owen e rätt clean oxå, ska bli kul å se hans part i familia! här e lite mer med han, tycker dock bradshaw kör snyggareCharlesAndreas sa:
Han va grym fast den här snubben tycker jag har skönare stil
bradshaw är stil enligt mig. eero har stil han med men inte lika "cool stil" men ändå galen åkare. det förmedlar inte samma känsla som när bradshaw visar allt man kan göra med brädan. att det dels ser sjukt roligt ut är det som är det viktiga med snowboard:P bradshaw är tom wallisch/brogan fast på snowboard, det gäller även goontown och andra technines.maft sa:fattar inte va som är cleant med b-shaw? okej, sjuk på rails och "jibbing" , men varför får man aldrig se han hoppa i stora hopp och göra cleana snurrar med grabs? Näe, säger bara andreas wiig eller eero ettala. där har ni stil på alla trick..
b-shaw kör ju bs900 bs5 nose och typ den snyggaste bs180 dubbel shifty i ett mega hopp i bear i den editen.. han kan hoppamaft sa:fattar inte va som är cleant med b-shaw? okej, sjuk på rails och "jibbing" , men varför får man aldrig se han hoppa i stora hopp och göra cleana snurrar med grabs? Näe, säger bara andreas wiig eller eero ettala. där har ni stil på alla trick..
LeoC sa:owen e rätt clean oxå, ska bli kul å se hans part i familia! här e lite mer med han, tycker dock bradshaw kör snyggareCharlesAndreas sa:
Ja man tycker olika e braMen visst e "b-shaw" riktigt grym
Stenman sa:f u k t9
boned age kommer äga hårt, fuck t9?? gooner e med i den och kommer ha en av dom bästa parterna i den..
Riktig skön, bästa snowboardediten jag har sett iafCharlesAndreas sa:
haha, all snowboardåkning har väl ändå inte hiphop?Nizzon sa:Skön åkning, kass musik.
Det räcker inte med att hip-hop'en har tagit över MTv, radiokanaler och klubbar, nu ska man behöva höra det i snowboard-filmer också. Tror jag spyr snart.
Den heter eastwood med MixxxJekub sa:Riktig skön, bästa snowboardediten jag har sett iafCharlesAndreas sa:
Vad heter låten btw?
Den till B-shaw heter Neck of the woods med Baby feat. lil' wayneRailson sa:As clean åkning!
nån som vet va låten heter ? =)