superunknown
Ny medlem
G-town ski crew
jag vill se film!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Langa fram cash till höst då så kan du kanske få se den. komemr säljas på skistore.se och vi har en prisidé om 50 kronor. langa stålarna:D!ArtistY sa:jag vill se film!
Let's give me your material so i can klippa a little movie som vi kan senda to adams?Josslo sa:Let's make some movie
Håll käften =Dekdahl sa:inte för att vara elak men jag hade inte pungat ut 1kr för eran film, känns som rätt så bortkastade pengar när man kan ladda ner LAGLIGA filmer som är typ 1000000ggr bättre.
hehe jo men du får inte samma fina åkning då ;P nä da men de är trots allr riligt å titta på andra amatör åkares filmer ? svar jaekdahl sa:inte för att vara elak men jag hade inte pungat ut 1kr för eran film, känns som rätt så bortkastade pengar när man kan ladda ner LAGLIGA filmer som är typ 1000000ggr bättre.
svar ja, men då är dom gratis.knoop_k2_publik_enemy sa:hehe jo men du får inte samma fina åkning då ;P nä da men de är trots allr riligt å titta på andra amatör åkares filmer ? svar jaekdahl sa:inte för att vara elak men jag hade inte pungat ut 1kr för eran film, känns som rätt så bortkastade pengar när man kan ladda ner LAGLIGA filmer som är typ 1000000ggr bättre.
Du är mer än välkommen!PCarmichael sa:Gubbs jag joinar gärna, jag bor i Götet men just nu pluggar jag på Penley State Collage i colorado men kommer hem till sommarn, jag kan försöka fixa lite mer spons plus att min flickväns farsa äger adams sporthaha Waffa out!
Som sagt du är mer än välkommen! Vi har lite smått kontakt med adams men se till att inte flickvännen din dumpar dej bara =) hah:DPCarmichael sa:Gubbs jag joinar gärna, jag bor i Götet men just nu pluggar jag på Penley State Collage i colorado men kommer hem till sommarn, jag kan försöka fixa lite mer spons plus att min flickväns farsa äger adams sporthaha Waffa out!
Men bilderna kan du absolut inte lita på! Dom är bara till för att visa lite hur ställena ser ut inte hur vi åker. Om någon känner för att ladda upp bilder när ni åker så är det välkommet!artisty sa:skulle va kul att veta vad ni går för...
jag blev tyvärr inte så imponerad av åkningen på bilderna.
Den blir säkert fet:P
Med tanke på bilderna jag sett och att era bästa trick är 360 för dom flästa i erat team (iaf vad jag såg på hemsidan) så tror jag inte att jag vill betala för den,,Cr0y_HimselF sa:Langa fram cash till höst då så kan du kanske få se den. komemr säljas på skistore.se och vi har en prisidé om 50 kronor. langa stålarna:D!ArtistY sa:jag vill se film!
hehe jo men det är bara vi newbies som har orkat fylla i :Partisty sa:Med tanke på bilderna jag sett och att era bästa trick är 360 för dom flästa i erat team (iaf vad jag såg på hemsidan) så tror jag inte att jag vill betala för den,,Cr0y_HimselF sa:Langa fram cash till höst då så kan du kanske få se den. komemr säljas på skistore.se och vi har en prisidé om 50 kronor. langa stålarna:D!ArtistY sa:jag vill se film!
men som sagt! visa vad ni går för så kanske jag ändrar mig?
Jag är taggad på fredag. löärdag söndag UC?? vilka är på? Johan kolla om jag och adde får plats i din bil!knoop_k2_publik_enemy sa:haj
hörde att de kanske va lite folk som skulle till valhalla nu på fredag eller lördag. om ni tar me lite klipp hade de varit fett bra.
ja det är sant. me nvi får se hur det blirJosslo sa:ska se vad som finns..men vädret ser ju kasst ut asså
hmm hur menar du då :S så vitt ja vet ska ja vara hemma men hade dock ej tackat näj till hemsedal ;P men j hakar gärna på i bilen :DCr0y_HimselF sa:Adde ska tydligen till hemsedal till helgen så det blir bara en plats upptagen i bilen isof!
jo de bör du göra annars ser de riktigt skevt ut:P men annars ser de mkt fint ut.Japaner sa:Jag ska ändra så att texten ligger intill liftavejern hela tiden samt ändra lite av övergånångarna och sånt. Men annars ungefär såhär!
Ta det lugntknoop_k2_publik_enemy sa:snart skiter vi i filmen när alla är så jävla sega med klipp. ja har fått av ogge adde markus och lite av jocke ni andra får lämna senast någon dag på lovet.
ome va då ta de lung ja pallar iaf inte å klippa då och de e sjukt segt iafJapaner sa:Ta det lugntknoop_k2_publik_enemy sa:snart skiter vi i filmen när alla är så jävla sega med klipp. ja har fått av ogge adde markus och lite av jocke ni andra får lämna senast någon dag på lovet.