G-town ski crew

G-town ski crew
inte för att vara elak men jag hade inte pungat ut 1kr för eran film, känns som rätt så bortkastade pengar när man kan ladda ner LAGLIGA filmer som är typ 1000000ggr bättre.

G-town ski crew
ekdahl sa:
inte för att vara elak men jag hade inte pungat ut 1kr för eran film, känns som rätt så bortkastade pengar när man kan ladda ner LAGLIGA filmer som är typ 1000000ggr bättre.
hehe jo men du får inte samma fina åkning då ;P nä da men de är trots allr riligt å titta på andra amatör åkares filmer ? svar ja

G-town ski crew
knoop_k2_publik_enemy sa:
ekdahl sa:
hehe jo men du får inte samma fina åkning då ;P nä da men de är trots allr riligt å titta på andra amatör åkares filmer ? svar ja
svar ja, men då är dom gratis.

G-town ski crew
Gubbs jag joinar gärna, jag bor i Götet men just nu pluggar jag på Penley State Collage i colorado men kommer hem till sommarn, jag kan försöka fixa lite mer spons plus att min flickväns farsa äger adams sport :) haha Waffa out!

G-town ski crew
PCarmichael sa:
Gubbs jag joinar gärna, jag bor i Götet men just nu pluggar jag på Penley State Collage i colorado men kommer hem till sommarn, jag kan försöka fixa lite mer spons plus att min flickväns farsa äger adams sport :) haha Waffa out!
Du är mer än välkommen!

G-town ski crew
PCarmichael sa:
Som sagt du är mer än välkommen! Vi har lite smått kontakt med adams men se till att inte flickvännen din dumpar dej bara =) hah:D

G-town ski crew
artisty sa:
skulle va kul att veta vad ni går för...

jag blev tyvärr inte så imponerad av åkningen på bilderna.

Den blir säkert fet:P
Men bilderna kan du absolut inte lita på! Dom är bara till för att visa lite hur ställena ser ut inte hur vi åker. Om någon känner för att ladda upp bilder när ni åker så är det välkommet!

G-town ski crew
Cr0y_HimselF sa:
ArtistY sa:
Langa fram cash till höst då så kan du kanske få se den. komemr säljas på skistore.se och vi har en prisidé om 50 kronor. langa stålarna:D!
Med tanke på bilderna jag sett och att era bästa trick är 360 för dom flästa i erat team (iaf vad jag såg på hemsidan) så tror jag inte att jag vill betala för den,,

men som sagt! visa vad ni går för så kanske jag ändrar mig?

G-town ski crew
artisty sa:
Cr0y_HimselF sa:
ArtistY sa:
Langa fram cash till höst då så kan du kanske få se den. komemr säljas på skistore.se och vi har en prisidé om 50 kronor. langa stålarna:D!
Med tanke på bilderna jag sett och att era bästa trick är 360 för dom flästa i erat team (iaf vad jag såg på hemsidan) så tror jag inte att jag vill betala för den,,

men som sagt! visa vad ni går för så kanske jag ändrar mig?
hehe jo men det är bara vi newbies som har orkat fylla i :P

G-town ski crew
knoop_k2_publik_enemy sa:
haj

hörde att de kanske va lite folk som skulle till valhalla nu på fredag eller lördag. om ni tar me lite klipp hade de varit fett bra.
Jag är taggad på fredag. löärdag söndag UC?? vilka är på? Johan kolla om jag och adde får plats i din bil!

G-town ski crew
Jag ska ändra så att texten ligger intill liftavejern hela tiden samt ändra lite av övergånångarna och sånt. Men annars ungefär såhär!

G-town ski crew
Jag ska ändra så att texten ligger intill liftavejern hela tiden samt ändra lite av övergånångarna och sånt. Men annars ungefär såhär!

G-town ski crew
snart skiter vi i filmen när alla är så jävla sega med klipp. ja har fått av ogge adde markus och lite av jocke ni andra får lämna senast någon dag på lovet.

G-town ski crew
oftast så klipper man ju en skidfilm när säsongen är slut så chilla killar...dessutom måste ju sommaråkningen vara me och tanken va la att filmen skulle vara klar till hösten eller?

G-town ski crew
Jag tkr att vi satsar på en bättre film nästa år, det här går ju inte :D Jag kan gärna tänka mej att redigera, men grabbar? än är det ju inte nån som helst stress med materialet?

G-town ski crew
hehe croy mitt data språk e najs :D typ samma som när ja skriver vanligt tyvärr. hmm jo de va meningen så ja så de e ju lungt så iof men ja vill ha nått att göra nu när foten är paj ;S och sen så vet ja inte va folk har sagt till adams ?

G-town ski crew
Vad som än händer så säger jag: Fuck tynnered vi dissar eran hemmaplats.

Då var det sagt, skönt.

G-town ski crew
vemfan bor i tynnered?

Men som sagt adde, det är ingen brådska alls, den ska ju vara klar till hösten och vi måste ha med sommarskidåkningen, egentligen borde vi börja klippa i mitten av sommarn då skidsuget är som värst?
Men vi kan ju börja klippa testbitar nu, det skadar ju inte.

Men som hjalle säger, vi får satsa på en bättre film nästa år OCKSÅ! Vi får köra lite mer organiserat då, köra mer tillsammans så blir det lättare.

Tillbaka
Topp