oscarsundell
Medlem
B-spons!
Tja . jag är en 15 årig snowboardåkare som söker b-spons och undrar var man får kontakt med företagen osv. om ni vet något så kan ni länka en sida osv.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
som sagt så är jag snowboardåkare :PCalleballee sa:Eniro.se ? haha SUPER SÖK
Nee men serriöst så kan du kolla på sistasidorna i Åkaskidor tidningarna, där står alla underlevrantörer och företagen som representerar utländska skid förestag Tex. Head o K2
vad är de negativa i b-spons . alla är inte gjorda av pengar :Paron_ostman sa:varför vill du ha bspons?! maila eller ring företagen..
Senaste gången jag kollade gör Head oh K2 snowboards med ?burtonparadox sa:som sagt så är jag snowboardåkare :PCalleballee sa:Eniro.se ? haha SUPER SÖK
Nee men serriöst så kan du kolla på sistasidorna i Åkaskidor tidningarna, där står alla underlevrantörer och företagen som representerar utländska skid förestag Tex. Head o K2
jo K2 gör snowboards men head är sådärCalleballee sa:Senaste gången jag kollade gör Head oh K2 snowboards med ?burtonparadox sa:som sagt så är jag snowboardåkare :PCalleballee sa:Eniro.se ? haha SUPER SÖK
klart som fan de är men då måste man vara mycke bättre . då snackar vi 1080ys å sånt . kan bara 540 än så länge!Holga sa:men den kanske e bättre me a spons ?
tänkte lika bra att du söker Aspons sen kanske märket erbjuder dig bsponsburtonparadox sa:vad är de negativa i b-spons . alla är inte gjorda av pengar :Paron_ostman sa:varför vill du ha bspons?! maila eller ring företagen..
Man kan bli b-sponsrad !!johanfred sa:ofta du blir sponsrad på en 540
tror de är tvärtom :P att man först får b-spons sedan erbjuder de a-sponsaron_ostman sa:tänkte lika bra att du söker Aspons sen kanske märket erbjuder dig bsponsburtonparadox sa:vad är de negativa i b-spons . alla är inte gjorda av pengar :Paron_ostman sa:varför vill du ha bspons?! maila eller ring företagen..Än att bara söka bspons
JAJA! förstår exakt vad du menar. men när du mailar och frågar om spons så skriv inte att du söker bspons, skriv bara och fråga om ni kan göra ett sammarbete eller någotburtonparadox sa:tror de är tvärtom :P att man först får b-spons sedan erbjuder de a-sponsaron_ostman sa:tänkte lika bra att du söker Aspons sen kanske märket erbjuder dig bsponsburtonparadox sa:vad är de negativa i b-spons . alla är inte gjorda av pengar :PÄn att bara söka bspons
![]()
Head gör bräder www.ridehead.comburtonparadox sa:jo K2 gör snowboards men head är sådärCalleballee sa:Senaste gången jag kollade gör Head oh K2 snowboards med ?burtonparadox sa:som sagt så är jag snowboardåkare :P
Men klappmongo han menade ju att dem inte är ett av dem bästa märkena och han vill ha typ lite mera kända märken ex burton nitro och kanske rome???baelter sa:Head gör bräder www.ridehead.comburtonparadox sa:jo K2 gör snowboards men head är sådärCalleballee sa:Senaste gången jag kollade gör Head oh K2 snowboards med ?
head har börjat göra bra brädor och K2 har gjort det ett bra tag..!oscarsundell sa:som sagt så är jag snowboardåkare :PCalleballee sa:Eniro.se ? haha SUPER SÖK