Back on track!

Slaaka_Pitten

Ny medlem
Back on track!
Hej gubbskrällen och kärringar, jag, the one and only, är tillbaka!
Antar att ni har saknat mej?
Hörde jag rätt?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Bra!
Som ni säkert kan fatta, så har det varit litet dåligt med mitt forumskrivande på sistonet, men det beror ju på att man har flängt omkring lite här och var i världen på sistonet.
Har bott på bordell i Thailand,åkt skidor på sanddynerna i sahara, och knarkat på Ibiza. Vilket liv jag har. Ni era småglin och ruttna brantåkare från stenåldern blir gröna av avund. Ha, ha.
Nu är man tillbaka i POWDERCITY, och där blåser stormarna hårt uppe i bergen. Snart är det dags att ta fram snorkeln och plöja igenom det bottenlösa pudret.
Rapport om det kommer, var så säkra.
Till dess, gå och gräv ned er!

Back on track!
har jag fel om jag försöker påstå att det var du som för länge sedan skrev de hejdlöst roliga INNE/UTE-listorna???
Har inte sett någon sådan på ytterst länge nu.
Dom var ruggigt klockrena.(även om de inte va du)

Back on track!
Släppa sargen kanske, Günther?

Innelistan skrivs av Mes naturligtvis. Ingen annan.
Trodde man. Tills JCM chockade oss alla med publiceringen av version fem.

Att sexan dröjer har väl sina förklaringar. De stora har dragit sig tillbaka till gästbokens och dunklets värld. Medan forumet sjunker allt djupare i ytlighetens träsk produceras stordåden numera i det fördolda. Kanske kommer den lilla förgyllda skaran av ordens mästare en dag åter stiga fram och lysa upp vår värld med offentliga inlägg.

Då, eventuellt, kan kanske en ny Innelista börja skissas i Mes hjärnlabyrinter. Time will tell...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp