Back on Track

Back on Track
Den var najs, lite lång dock så jag har inte sett klart hela.
Bra åkning och bra redigering, men ett tips är att inte ha olika teckensnitt och färger på texterna.

Men i helhet var den najsnajs

Back on Track
Bra åkning, bra redigering, Jag har inte sett klart hela, orkade inte för att det laddade hela tiden.

Den var faktiskt helt OK :D, Keep up the good work.

Back on Track
Den va fin, riktigt skoj att se filmproduktioner i kungsberget, men sattsa på lite finare och bättre filmning. Sen åkningen tycker inte jag spelar någon roll i en sånhär film, men den kan ju alltid bli bättre!

GJ!

Back on Track
riktigt nice film å bra åkning.. speciellt av snowboard åkarn på slutet, jävligt bra åkning å grym stil, keep it up man! redigeringen va ju hyffsad men de va bra stämning i filmen :)

Senast ändrad:
Back on Track
Deespin sa:
Bra åkning och bra redigering, men ett tips är att inte ha olika teckensnitt och färger på texterna.

Jeppe du e fan alltid först att kommentera filmerna:P...Sitter du på FR 24/7 eller?

Nice film för övrigt!

Senast ändrad:
Back on Track
Giro sa:
Deespin sa:

Jeppe du e fan alltid först att kommentera filmerna:P...Sitter du på FR 24/7 eller?

Nice film för övrigt!
What?.. de va Deespin som skrev dedär.. jag fattar inget.. men jo jag sitter i snitt 24 timmar per dygn

Back on Track
Han Som Tuggar Med Öppen Mun Dööör Ftw!!!

Mitt tips är dock att inte blanda musikgenrerna så hej vilt som ni har gjort, och som jeppe sa, att ni inte ska byta typsnitt hela tiden.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp