Nojlas Aktiv medlem 2005-12-03 backcountry #5 Back, engelska för bakåt. Country, engelska för land. Backcountry = Landa baklänges! Backcountry är således ett annat ord för fakie!
Back, engelska för bakåt. Country, engelska för land. Backcountry = Landa baklänges! Backcountry är således ett annat ord för fakie!
Nojlas Aktiv medlem 2005-12-03 backcountry #6 Fast egentligen så är backcountry samma sak som åffpist...
sjostrand Ny medlem 2005-12-03 backcountry #7 det är när man bygger ett hopp i offpisten, om man har hittat en landning
ChristofferB Ny medlem 2005-12-03 backcountry #8 Hahahahaha tack nojlas! Äntligen har jag fattat varför jag kan åka snabbare baklänges.... Jag bad ju killen i skidshopen bc-montera bindningarna.. Simma lugnt
Hahahahaha tack nojlas! Äntligen har jag fattat varför jag kan åka snabbare baklänges.... Jag bad ju killen i skidshopen bc-montera bindningarna.. Simma lugnt
pinn Aktiv medlem 2005-12-04 backcountry #11 offpist det bakre landskapet... aka bakom pisterna (utanför pisterna) aka offpist