Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Haha nä, tyvärrFredrik-Ahlin sa:haha äre bara jag som fattar att denna killen är oseriös??
ja brukar även gå upp för kickarna på dom stora hoppen (det är inga rör efter dom)alwaysCrash sa:dom är grymma! jag har likadana.. va köru för trix ? jag hoppar mest på hörnen av railkickarna..
hahaha såååå klockren :Dsji sa:dom funkar utmärkt att elda med.......
santH-T sa:palla 99 cm jävla tönt! du vågar inte bli en riktigt bladare o köra på 60 cm märker jag, typiskt er svaga personer som inte klarar av att släppa mainstream-grejen att man ska åka "riktiga" skidor. om man skall vara en äkta bladare ska man köra på max 60!!
BLADES FOR LIFE!
fan är du noob eller? 60 cm är ju rena störtloppslängden ju!H-T sa:palla 99 cm jävla tönt! du vågar inte bli en riktigt bladare o köra på 60 cm märker jag, typiskt er svaga personer som inte klarar av att släppa mainstream-grejen att man ska åka "riktiga" skidor. om man skall vara en äkta bladare ska man köra på max 60!!
BLADES FOR LIFE!
Men då kapar man ner dom till ca 10-12 cm så att man inte blir mobbad av alla andra bladareH-T sa:dom där är ungefär 60 cm
Skämmes tamefan! komma hit och tro att du är nåt bara för att DU har kortast blades här? :@ Vissa kanske också vill ha blades att växa med eller? Du gör mig förgrymmad onge!ahj sa:fan är du noob eller? 60 cm är ju rena störtloppslängden ju!H-T sa:palla 99 cm jävla tönt! du vågar inte bli en riktigt bladare o köra på 60 cm märker jag, typiskt er svaga personer som inte klarar av att släppa mainstream-grejen att man ska åka "riktiga" skidor. om man skall vara en äkta bladare ska man köra på max 60!!
BLADES FOR LIFE!
riktiga G´s kör på dessa:
http://unofficialsquaw.com/ski/foru...hp?CommentID=399&File=Big+Foot.jpg&Type=Image
Smarterchild sa:jag åker på bara pjäxorna