Backup plank

Outlander

Medlem
Backup plank
Har som "backup skidor" på skid resorna 99cm TecnoPro FunAir snowblades..

Vad har ni andra för åsikter om dessa blades, bra och dåliga kommentarer tack..

Senast ändrad:
Backup plank
fattar inte att det finns folk som tänker så pass kort som "sweeeet" m.fl...
man måste förstå att det inte finns någon vettig människan som postar ett sånt här inlägg utan att driva.. försök att tänka ett steg längre innan ni svarar nästa gång.

Backup plank
dom är grymma! jag har likadana.. va köru för trix ? jag hoppar mest på hörnen av railkickarna..

Backup plank
palla 99 cm jävla tönt! du vågar inte bli en riktigt bladare o köra på 60 cm märker jag, typiskt er svaga personer som inte klarar av att släppa mainstream-grejen att man ska åka "riktiga" skidor. om man skall vara en äkta bladare ska man köra på max 60!!

BLADES FOR LIFE!

Backup plank
H-T sa:
palla 99 cm jävla tönt! du vågar inte bli en riktigt bladare o köra på 60 cm märker jag, typiskt er svaga personer som inte klarar av att släppa mainstream-grejen att man ska åka "riktiga" skidor. om man skall vara en äkta bladare ska man köra på max 60!!

BLADES FOR LIFE!
sant

Backup plank
H-T sa:

BLADES FOR LIFE!
fan är du noob eller? 60 cm är ju rena störtloppslängden ju!
riktiga G´s kör på dessa:

http://unofficialsquaw.com/ski/foru...hp?CommentID=399&File=Big+Foot.jpg&Type=Image

Senast ändrad:
Backup plank
ahj sa:
H-T sa:

BLADES FOR LIFE!
fan är du noob eller? 60 cm är ju rena störtloppslängden ju!
riktiga G´s kör på dessa:

http://unofficialsquaw.com/ski/foru...hp?CommentID=399&File=Big+Foot.jpg&Type=Image
Skämmes tamefan! komma hit och tro att du är nåt bara för att DU har kortast blades här? :@ Vissa kanske också vill ha blades att växa med eller? Du gör mig förgrymmad onge!

Tillbaka
Topp