Bad Gastein 07/08 (zentrale)

JacquelineT

Ny medlem
Hallå hallå.. Vi är två tjejer som ska dra ner och göra våran första säsong nu i Bad Gastein.. Har troligtvis fixat jobb på Zentrale, tänkte kolla om det är någon som vet något om både själva stället och arbetsgivaren Wolfgang..??
Om det är någon som ska ner till BG i vinter så hör gärna också av er! ses..

om arbetsgivaren måste jag nog säga att ja inte vet ett skvatt,men ställe annars,tomt sku ja säga,iallafall på säsongare, österrikare nog en del o så..ha själv gjort säsong där o va nog inte ner till zentrale mera än en gång,men hej,e de schysst jobb annars o bra tider o så så kör hårt tjejer. Ses kanske i bg i vinter då!

mvh.erica

zentrala e så mkt bättre om man jämför med STS nöjeshak... enligt mitt tycke! men se upp för knivar och skit;)

Är ok ställe tror jag nu, det var mycket skit med förra ägaren. Där var några svenska killar som jobbade där förra vinter och de klagade inte..

tjena tjejer! kul att ni ocksa ska ner till b g ! drar ner i borjan av december! var nere pa reseledarkursen med sts, men var inte till zentrale en andas gang, var mest for att kursen holls av sts o de samarbetar inte med zentrale..blir nog grymt! har ni fatt boende? bor ni centralt? ses i backen! ciao

Jag var där förra året och ska dit i år igen.. Som nån skrev innan så är det aldrig en män niska där så ni får det nog soft. Var iofs bara där en gång själv. Som sagt, inga säsongare orkar gå ner för hela backen för att komma dit så det är bara österrikare där. Angående Wolfgang. Om det är den personen jag tror som hade hand om Zentrale förra året så är han aningens speciell. Kunde vara riktigt otrevlig på mitt jobb när han hade druckit.

Men det kan nog vara ett bra jobb. själva lokalerna är fina och nattjobb är alltid välkommet.

ses i BG!

Hej! Jag ska sticka ner 30 nov och letar boende. Ni kanske behöver fylla upp ert boende eller så kanske ni är i samma sits som jag? Hör gärna av er!

Häls Phille!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp