Bad Gastein 09/10, The real bummartråd!=P

Heihei, jeg leter fortsatt etter jobb, er litt vanskelig når man sitter hjemme i Norge. Er det noen av dere som er i BG nå som vet om noen ledige jobber? Ta kontakt! :D

Hejhallå!

Vi behöver hjälp! Vi fick en impuls och slängde oss ner på tåget till Innsbruck idag för vi fick sån jäkla lust att säsonga. Med andra ord så packade vi väskorna och bara tog första bästa tåget. Nu kan vi dock inte riktigt bestämma oss för vart vi ska ta vägen ;) Hur är det i Bad Gastein? Är det helt kört att hitta boende och jobb just nu? Vi har beslutsångest så hjälp oss ;)

Carro och Johanna

Vet någon om det finns gym i BG? Tänkte hålla i gång styrkan och packa med lite tränings stuff.

Tacksam för svar

Hoi fille!! Hvordan er livet der nede nå? Hører ryktero m lite snø?
Håper jo i det lengste at jeg skal komme meg nedover en tur igjen i vinter,men mye som skjer nå så får se om jeg rekker.
Norge har jo snødd ned i perioder! sjukt bra sesong start,men nå sitter vi her i fjellet med -32 og vet ikke helt hva vi skal ta oss til...hehe Faen alltid noe å klage på! :P

Wwwwiiiiieee, idag fick vi se lite snö. Men det vore ju kul om man kunde se backen eller träden i alla fall. Nu är jag trött pa att paja skidorna pa sten och annan skit som snöfjunen inte klarar av att täcka. Tyvärr aker man hem pa onsdag :'( men jag hoppas att ni som ska stanna länge far lite snö snart.

//Emma

skönt att det snöat lite under dagen - puderpremiär ! :)

är det förresten någon som säljer någon skida som är ganska rak, hård, relativt bred och allround?
tänkte mig något som t.ex;

pro rider
prophet 100
katana
gotama

hör av er om ni har något beggat,

hans

haha, har en flashback från att jag kom och harrassade dig angående freeride Filip, igår på Silver - kan det stämma? :) "ÄR DET DU SOM ÄR TAPPER MORITZ PÅ FREEEERIDE" kanske inte helt nykter.

Har hört att det snöat på bra nu på sistone!
Samma gäller här i Mayrhofen =)
Kommer tillbaka på lördag och då hoppas jag fan att det snöat en hel del mer!

tänkte passa på att liva upp tråden med lite bloggreklam, vi har egentligen inget intresse av att ha mycket besökare men det gör att man orkar updatera oftare och jobba mer med bloggmaterialet :P

http://badgastein.blogg.se

mycket nya bilder! :)

hans

Tänkte slänga ut en fråga. Jag ska ner med en kompis i april och ska stanna tre veckor. Känns surt att köpa ett säsongskort i april så jag tänkte höra om du eller om du känner någon som ska hem innan dess. Ska ni det får ni jätte gärna lämna erat liftkort till Ernst/skinkan på häggis och hälsa att det är till Calle. Hoppas ni har en fet säsong
/en som önskar fler veckor än tre i BG nästa säsong.

Senast ändrad:
Tänkte slänga ut en fråga. Jag ska ner med en kompis i april och ska stanna tre veckor. Känns surt att köpa ett säsongskort i april så jag tänkte höra om du eller om du känner någon ska hem innan dess. Ska ni det får ni jätte gärna lämna erat liftkort till Ernst/skinkan på häggis och hälsa att det är till Calle. Hoppas ni har en fet säsong
/en som önskar fler veckor än tre i BG nästa säsong.

Tillbaka
Topp