Bad gastein 09/10

Juicee

Ny medlem
Bad gastein 09/10
Hejsan!
Var i st. anton förra säsongen i 4 månader och tänkte testa Bad gastein denna vinter, någon som vet var säsongare brukar bo där nere, något tips på boende? :)

Bad gastein 09/10
när man du endå är på den linjen så skulle jag vilja veta hur man söker jobb där nere för jag vill me dit i vinter men ingen som ville åka me :/

Bad gastein 09/10
Jag och en polare ska ned dit i vinter, jag åker den 16'e januari och stannar säsongen ut, han åker efter julafton och stannar lika länge som jag.

om ni behöver dela boende, hör av er :) vi skulle gärna dela mer än 2 så att vi kan få något bättre boende :p

Bad gastein 09/10
assr sa:
Jag och en polare ska ned dit i vinter, jag åker den 16'e januari och stannar säsongen ut, han åker efter julafton och stannar lika länge som jag.

om ni behöver dela boende, hör av er :) vi skulle gärna dela mer än 2 så att vi kan få något bättre boende :p
okej...hur gör man me jobb då?? finns de nån spec sida eller nått?? jag är så gaalet sugen på att dra dit :)

Bad gastein 09/10
jobb: man går runt och knackar dörr i byn eller tar kontakt med någon dam (kommer inte ihåg vad hon heter) på salzburger hof som har hand om personalen på alla sts hotell. Kontakta Gatz/Silver Bullet/Haeggbloms bar kan man nog också göra, nummer/mail hittar google.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp