Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Härligt! Har varit i både St Anton och Bad Gastein, personligen tycker jag att Bad Gastein var bättre, fokus på riktigt bra skidåkning och offpist, givetvis är festen och afterskin i samma klass. Har lite kontakter nere i BG vilket underlättar, jobb i BG finns det rätt gott om, framförallt om man åker ner i tid. Jag har tänkt dra ner i november, har fått ett bra intryck av Grey Mountain Lodge som kör boende för "skibums", är just i fas med att boka klart rummet, bara skicka ett pm om det lutar åt Bad Gastein så kan vi ju se om vi kan reda ut något. Jag kommer åka ner själv, finns ingen riktig skidkultur hos mina bekanta, haha.wilmaschyllert sa:Hej! Är också inne på att dra till BG men även öppen för annat! Österrike är i alla fall det som lockar mest, planen är framför allt skidåkning och allmänt nice häng, men även apres och fest! Optimalt hade varit att jobba halvtid, planerar att stanna hela säsongen.
Haha fett, då ses vi garanterat.RobinBruzeliuss sa:Hej! Drar ner till BG för andra året nu i december, kommer bo på GML!
planen är ungefär som förra året, ta lite ströjobb å gå på haeggis haha..