Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
okej jo det tyckter jag med =) hehe =) men som han sa alla här är väll freeriders så då passsar väl kanske badgastein ine? men sk abli skoj o åka ner =)
Var i BG v.3 Väldigt lite snö när vi kom dit men det kom rejält med den varan under den dåvarande veckan.
Om du vill testa något anorlunda ska du gå till Felsenbad. Det är ett badhus som ligger mittemot banhof. Där kan du ligga och plaska i 35-gradigt vatten utomhus när termometern visar -10.
Har varit i BG sedan 2 dec..kom mer än en meter snö förra veckan..börjar ordna upp sig med vädret nu..
Är du ute efter parkakning sa dra till Are..här finns inget..only true powder!
V.7, 8 och nio kommer det vara jävligt bra ös här! Tänk pa att fixa boende i tid!
Jag var där v 5 och det snöade varje dag. Sammanlagt över 1 (en) meter! Eftersom B.Gastein inte är ett traditionellt bummar-ställe så ligger pudret kvar längre, dvs mer över till mig. .
Sport Gastein var stängt i stort sett hela veckan på grund av lavinfara så när de väl öppnar skulle jag rekomendera att sticka dit.
hej, jag ska dit vecka 7 med några polare. Vet inte än om vi kanske bli kvar en vecka till. Beror på hur det är där....annars drar vi vidare. Åker du med några fler? vi är 4 st Göteborgare