C chase Ny medlem 2005-02-09 Bad Gastein v 7 #1 Hej, vi är 4 st göteborgare som flyger ner den 12/2 v 7 till Bad Gastein och vi undrar om det är några fler som just ska ner då?
Hej, vi är 4 st göteborgare som flyger ner den 12/2 v 7 till Bad Gastein och vi undrar om det är några fler som just ska ner då?
Tza-Chorizzo Ny medlem 2005-02-09 Bad Gastein v 7 #2 va lugn... vi är ett gött gäng pa 20 svenskar som bummar o jobbar. syns pa eden. glöm aldrig de