Bad Gastein v 7

chase

Ny medlem
Bad Gastein v 7
Hej, vi är 4 st göteborgare som flyger ner den 12/2 v 7 till Bad Gastein och vi undrar om det är några fler som just ska ner då?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp