Bad Gastein?

Silvertejp

Ny medlem
Bad Gastein?
nån som varit där?

jag funderar på å dra dit över nyår verkar vara bra vad jag läst.

frågan e bara om de är för lite med svara backar finns ju bara 8 st
lr motsvarar deras röda backar mer våra svenska svarta?

är det dyrt i österrike?

om de inte är bra vad är då bättre?

Bad Gastein?
åk till val thorens v17 istället! mycket bättre och mer skidåkning + att hela resan kostar 6200kr med flyg,hotell,frukost,liftkort och 3 rättersmiddag!
de är mitt tips (:

Bad Gastein?
skit i om de finns svarta backar eller inte, åker ju endå bara utanför pisten? Åk dit, var där för 2 vintrar sen, de va skitbra :D

Senast ändrad:
Bad Gastein?
Ja håller me, åk dit! va där förra vintern... trots att de va så sjukt dålig säsong då su tyckte ja de va riktigt riktigt bra åkning! o de branta backarna räcker till om man kommer till rätt ställen. kan varmt rekomendera o ta bussen upp till sportGastein, helt wunderschön=) O ja säger som Olasien, kommer du dit kommer du inte vilja hålla dig i backarna=)

Dyrt? nej, de tycker ja absolut inte... va i frankrike året innan o där va de mycke dyrare...

så klart du ska åka dit, go for it=D

Bad Gastein?
tyckte graukogel va ett bra ställe, går en buss från badgastein, tar 15 minuter.
bad gastein är sjukt bra,
nära till allting också

Senast ändrad:
Bad Gastein?
röda vs svarta! enlgit mig så suger svata oftast ändå.. den normala turisten klarar inte av att köra i dom så dom sabbar dom totalt istället.. = puckelpist i svart backe? e det kul? jag kan lova dig iallafall att farten du får i dom röda räcker lika fint.. tror d e mer dig det hänger på hur mycket du vågar släppa på? ha d fett..

Tillbaka
Topp