Badgastein 2004/2005

Badgastein 2004/2005
0 days, 16 hours, 38 minutes, and 43 seconds left until Heinz_p and Tjakkie leaves for Bad Gastein!

Ska bli så skönt o komma ifrån sverige!

Badgastein 2004/2005
Jeppjepp, nu drar vi!
Någon som ska till BG eller i närheten så slå en pling. +46703250899.
Ha en trevlig vinter alles!

Badgastein 2004/2005
tjakkie och Heinz p! Hoppas att ni är medvetna om att ni måste lämna rapporter om snödjup, bummarstämmning och fyllestatus tills jag kommer den 11e januari.

Badgastein 2004/2005
Varför behöver de lämna en rapport om fyllestatus? Snödjup och och bummarstämmning varierar, fyllenivån är däremot jämt hög.

Badgastein 2004/2005
sitter i badgastein nu, snön har inte kommit än, bara lite i backarna, fast fyllan e lika goo ända! hah
vi bor pü villa müllberger o de e ett äckligt ställe, sü om nün har nügon aning om annat sü säg till! ha´re

Badgastein 2004/2005
som sagt, snodjupet ar inte det basta, men vi har fatt oss nagra schyssta offpistrepor, inte i bg, men i sportgastein och schlossalm.

for er som annu inte fiskat med boende sa kan jag saga att det ar ratt kört, ett par killar har nere som har letat varenda dag i 2v och fortf inte hittat nagot.

sa det ar inte sa hemskt mkt bra akning nu, mest bra fest :P

ses har nere!

myllah: jag och henke bor i en av kinarestaurangens lagenheter nere vid det rosa kyrktornet :P

ha det! +436646420298

Badgastein 2004/2005
tjakkie : okey grymt dar eller? vi bor pa sponfelder nu precis vid vattenfallet ratt najs faktiskt! skriv mer har om du far reda pa nat annars ses vi la pa Haegglunds den basta krogen har nere! ha´t

Badgastein 2004/2005
Någon som behöver dela hyra med två sköna tjejer i Bad gastein från typ mitten av januari och framåt tills snön smälter? Vi vill bara ha tak över huvudet och inte bo allt för off. vet att det är sent...men är tacksamma för vad som helst! kram kram
hör av er på 0046739921041 eller fladvad@kittymail.com

Badgastein 2004/2005
myllah: Fantastiskt kul att ni bor på sponfeldner(K.U.K). Jag ringde Christian för två månader sedan men han sa att han inte hade något rum åt mig. Bodde där förra året, i det nerkladdade barnlekrummet. Blir myllberger iår. Där kan man iallafall festa ordentligt.
Två veckor kvar...

Badgastein 2004/2005
mjo dom e skumma där nere, vi va o fråga han som äger KUK stället o då sa han att de va fullt, sen va jag där o fråga några dagar efter o då fixa de sig för en liten tid framöver iaf... men är tyvärr hemma i sverige igen nu... =/ hitta inget boende... men 2 veckor iaf så fåre bli sälen eller nåt sånt nu istället!

Tillbaka
Topp