Baggy Pants [Kläder]

• Trådstartare Trådstartare JoInt-1992
  • Start datum Start datum
J

JoInt-1992

Guest
Baggy Pants [Kläder]
Tjena, Skall till stan imon och shopa nytt och jag är ute efter baggy pants som t ex finns på gulanstore dår är bara min fråga vet någon i Göteborg vart sånna finns för kan inte hitta dom typ.

Tack på för hand

Baggy Pants [Kläder]
Vi håller oss till ämnet när vi svarar, tack.
/Dr. Snow - moderator

Edit; vet inte om jag var tillräckligt tydlig. Svara på frågan med explicita förslag på affärer. Har ni inget svar på frågan...kanske man inte behöver göra sin röst hörd?

Senast ändrad:
Baggy Pants [Kläder]
Oki då får jag ta och förklara lite. Gulanstore säljer jeans alltså är det jeans han letar efter eller vanliga byxor ialla fall.

//H

Ps. Då rensar jag tråden igen från svar från folk som inte fattar vad min kollega Dr. Snow har skrivit. Ds.

Baggy Pants [Kläder]
ööhhh... hmm.. gå till valfri sportaffär, t.ex. Stadium eller Intersport och köp mjukisbyxor i storlek XXL+ så ordnar det sej nog. Jävligt svårt att hitta baggy jeans.

Baggy Pants [Kläder]
Shelta finns väl i GBG om jag inte kmr ihåg helt fel, står nog på hamsidan.
www.shelta.se
checka in L-R-G kläderna, fettfett!

Baggy Pants [Kläder]
allmänt om schyssta kläder, om du vet vad du är ute efter kan du ju alltid också kolla alla nätbutiker, www.junkyard.se eller www.zoovillage.se. De har massvis av kläder, baggy, street, skate u name it :P

Baggy Pants [Kläder]
Hallvede sa:
checka in L-R-G kläderna, fettfett!
håller bara med! köpte mina första LRG jeans för några veckor sen och dom är helt underbara! så skönt baggy och riktigt sköna detaljer.. kolla in www.caliroots.se där säljer dom ganska mycket LRG.

tyvär så är jag inte hemma i GBG, så kan inte tipsa om några butiker.. men kolla efter märken som eckö och mecca om du vill ha snygga baggypants..

peace

Baggy Pants [Kläder]
Shelta helt klart. Var där inne idag och de har massa jeans, både baggy och tajta. L-R-G (håller också med, underbara jeans), 10 Deep mm. Kolla www.shelta.se

Baggy Pants [Kläder]
köp carharrt byxor, inte jeans utan byxorna. De är rätt baggy och riktigt snygga enligt mig
finns på hollywood, concrete.

Baggy Pants [Kläder]
om de inte nå speciellt märke du söker så borde väll www.hipshop.se ha en heldel baggy!.

Senast ändrad:
Baggy Pants [Kläder]
Sean John gör snygga baggybrallor, har ett par av det märket. Dem är super. Men väldigt stora i midjan.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp