bakåtdyk

• Trådstartare Trådstartare vattenflaskan
  • Start datum Start datum
V

vattenflaskan

Guest
bakåtdyk
tja alla, tränade på bakåtdyk idag men det gick inte så bra, jag slängde mej bakåt å precis innan ja skulle landa vred ja mej! då blev det typ som ett dyk or somethin' å nu skulle ja behöva lite tips hur man landar riktigt, någon annan som varit med om detta? tack för svar!

bakåtdyk
det är bara å lägga sej bakåt å kolla efter vattnet!.. inge farligt.. visst kanske ett ryggplask svider lite men jag lovar att de går över!.. så de är bara å ut å prova igen.. bestäm dej först å sen äre bara å göra!.. banga inte!!

bakåtdyk
ja gjorde typ aldri ryggplask :P ja gjorde rätt hela vägen tills slutet, då jag vred mej på nåt knasigt sätt så det blev ett dyk :S

bakåtdyk
Det är bara och titta bakåt och leta efter vattnet med blicken. bara ge järnet o inte tveka blir det ryggplask så blir de och det är då för att du inte tittar tillräckligt mycke bakåt :P

bakåtdyk
Det är bara och titta bakåt och leta efter vattnet med blicken. bara ge järnet o inte tveka blir det ryggplask så blir de och det är då för att du inte tittar tillräckligt mycke bakåt :P

bakåtdyk
bara hoppa o lita på att du kommer runt.
jag vred mig som ett halvt hjul och kom runt på det sättet. gör som robin säger också då blir det bra

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp