Bakgrundsbilder?

LaZe

Ny medlem
Bakgrundsbilder?
Hej.
Har sökt och googlat men har fortfarande inte hittat några riktigt coola bakgrundsbilder till min dator. Vill har nått och sukta efter när man sitter i snölösa Sthlm. =(
Skulle uppskatta lite tips eller kanske länkar. Min skärm är 16:10 (1680x1050)

Tack o adjö, jag längtar efter snö.

Bakgrundsbilder?
Kommer ihåg att jag snodde en massa från Newschoolers.
Dom har en del fräna i höööögupplösning, har samma problem som dig dock är det inte iaf lite snö här :>

Bakgrundsbilder?
det finns hur mycket bilder som helst. hitta en bild, spara, använd som bakrundsbild. svårare än så är det inte.

Bakgrundsbilder?
ebba-t sa:
det finns hur mycket bilder som helst. hitta en bild, spara, använd som bakrundsbild. svårare än så är det inte.
hahah vilka bilder som helst funkar ju inte. måste ju vara högupplöst. och de bilder man oftast vill ha ligger också oftast i en flashplayer, dvs. det går inte att kopiera dom.

Bakgrundsbilder?
två som inte funka och en med en tysk som helt ärligt inte va speciellt snygg.
roosvall har helt rätt, det största problemet är att det inte finns snygga bilder högupplöst. när jag pratar snygga bilder menar jag proffsbilder =/ newschoolers hade skit coola bilder dock inte högupplösta =(

nån annan som har nått förslag? sitter med en bild nu som jag printscreentat från en flashbaserad bild och det blir inte riktigt samma sak...

Bakgrundsbilder?
LaZe sa:
två som inte funka och en med en tysk som helt ärligt inte va speciellt snygg.
roosvall har helt rätt, det största problemet är att det inte finns snygga bilder högupplöst. när jag pratar snygga bilder menar jag proffsbilder =/ newschoolers hade skit coola bilder dock inte högupplösta =(

nån annan som har nått förslag? sitter med en bild nu som jag printscreentat från en flashbaserad bild och det blir inte riktigt samma sak...
Lazeeeeeee, gå in på newschoolers igen. sedan Media>Downloads :D
ett tiotal skitsnygga Högupplösta bilder.

http://media.nscdn.com/uploads/content/downloads/wsc1_widescreen.jpg

Senast ändrad:
Bakgrundsbilder?
titta där! =) nice roosvall! dom duger tills vidare.

va inte riktigt tillräcklig upplösning men det funkar. fortsätt skicka länkar, borde finnas bilder i full HD att få tag på...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp