Bakhjulet

Bakhjulet
Hör här, För de första på heter de inte "wheela" de låter ju stört vafan, manual e ordet grabbar!
Tips och dylikt finns på swebikers.se , Där finns de lite mer erfarna cyklister skulle jag tro :D

Bakhjulet
Jag har åkt på mina bakspetsar några meter, ni som har "kompisar" som lyckats 840 m, villken backe då, och det måste varit fett med puder?

Börjar nästan få en känsla om att det inte är skidor vi pratar om!?

Bakhjulet
Kanske inte så stor, men de som skrivit tidigare kanske redan fått sina svar o inte är intresserade lr finns kvar här längre! Fast det kan ju vara olika för tråd till tråd, eftersom man kan uppdatera sin resultat!
Kan lägga till min körning på ca 1 km!

Bakhjulet
6000 meter, ungefär givetvis med tramp. kankse 100 meter manual i nerförsbacke, betydligt trixigare.

om det räknas kan jag cykla lika långt på "bakat" med en hand som med två, ingen skillnad direkt...

Bakhjulet
fan asså jag försöker att bara rycka upp hojjen som alla andra (känner dock inga som kan) Men vad fan och om jag trampar tappar jag balansen bara ! Vad ska jag göra?

Bakhjulet
ja har ingen aning hur långt ja har cykla på bakan men de kan väll va en 20- max 30 cm kanske..

men körde cross förut då drog ja nåra hundra meter..om ja hade rak väg fett svårt o svänga o grejer..

Bakhjulet
BigAir sa:
Jag har en enhjuling! och med den kan jag cykla tills jag blir trött för det går inte att rulla med dom! räknas enhjuling som bakhjul? :P
ja det gör det BigAir, jag cyklar ockå hur långt jag vill på enhjulingens bakhjul :P

Bakhjulet
endur0 sa:
asså kan inte nån säga hur man kan sitta utan att trampa på bakhjulet ?
Det är lätt. Du ska använda bakbromsen och liksom när du är på väg att välta över så bromsar du lite på så sätt kan du hålla dej uppe så tills farten tar slut.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp