Lunkan83
Ny medlem
bakkappan
Jag vet inte om det här är en dum fråga. Jag har precis köpt nya grejer, och när jag kollar i instruktionerna för bindningarna finns det en del som handlar om vinkeln på bakkappan. Jag har främre bindingen i 15graders vinkel. Enligt instruktionsboken skall bakkappan ändå vara i vinkel med brädan. När jag ställer in detta så blir det svårt att vika ned kappan.
Jag åker till Hemsedal imorgon vilket gör att jag kan testa div. inställningar och tweaks själv, men jag skulle bara vilja kolla om det här är en inställning ni andra anväder också.
Jag åker till Hemsedal imorgon vilket gör att jag kan testa div. inställningar och tweaks själv, men jag skulle bara vilja kolla om det här är en inställning ni andra anväder också.