Jag skulle säga ja, för då slits inte kullagerna lika fort. Men det är inget du behöver köpa extra dom brukar sitta på truck vid köp!maxi4ever sa:Är speed rings väldigt nödvändiga?![]()
2,56 cmmaxi4ever sa:Hur långt är en tumm?![]()
2,54rocknerPR sa:2,56 cmmaxi4ever sa:Hur långt är en tumm?![]()
Fan, Jag har då haft 0.02 mm fel i ungefär 6 år! Jag är lite besviken på mig självIngemarH79 sa:2,54rocknerPR sa:2,56 cmmaxi4ever sa:Hur långt är en tumm?![]()
Fel igen, 0,02cm eller 0,2mm Jag är lite besviken på dig nurocknerPR sa:Fan, Jag har då haft 0.02 mm fel i ungefär 6 år! Jag är lite besviken på mig självIngemarH79 sa:2,54rocknerPR sa:2,56 cm![]()
Hahahahahahaha :D Stackars rocknerPRSnow_flake sa:Fel igen, 0,02cm eller 0,2mm Jag är lite besviken på dig nurocknerPR sa:Fan, Jag har då haft 0.02 mm fel i ungefär 6 år! Jag är lite besviken på mig självIngemarH79 sa:![]()
Helvete va dåligt det går för mig nu, ska sluta skriva när jag är tröttlinder sa:Hahahahahahaha :D Stackars rocknerPRSnow_flake sa:Fel igen, 0,02cm eller 0,2mm Jag är lite besviken på dig nurocknerPR sa:Fan, Jag har då haft 0.02 mm fel i ungefär 6 år! Jag är lite besviken på mig själv![]()
![]()
Jadå! Bra lager och man slipper pilla med speedrings och spacers, extra gött om man byter hjul ofta.maxi4ever sa:och en fråga till är biltin abec 7 något at ha?![]()
Kolla inte bara på bushingens placering , utan hur kingpinen går . Men detta ger mer sväng och lean än en vanlig skate truckmaxi4ever sa:Jag tycker det ser as wierd ut när Bushingen är på framsidan av vissa truckar.... är så van vid skate modellenOch varför är den fram?