Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle säga ja, för då slits inte kullagerna lika fort. Men det är inget du behöver köpa extra dom brukar sitta på truck vid köp!maxi4ever sa:Är speed rings väldigt nödvändiga?![]()
2,56 cmmaxi4ever sa:Hur långt är en tumm?![]()
2,54rocknerPR sa:2,56 cmmaxi4ever sa:Hur långt är en tumm?![]()
Fan, Jag har då haft 0.02 mm fel i ungefär 6 år! Jag är lite besviken på mig självIngemarH79 sa:2,54rocknerPR sa:2,56 cmmaxi4ever sa:Hur långt är en tumm?![]()
Fel igen, 0,02cm eller 0,2mm Jag är lite besviken på dig nurocknerPR sa:Fan, Jag har då haft 0.02 mm fel i ungefär 6 år! Jag är lite besviken på mig självIngemarH79 sa:2,54rocknerPR sa:2,56 cm![]()
Hahahahahahaha :D Stackars rocknerPRSnow_flake sa:Fel igen, 0,02cm eller 0,2mm Jag är lite besviken på dig nurocknerPR sa:Fan, Jag har då haft 0.02 mm fel i ungefär 6 år! Jag är lite besviken på mig självIngemarH79 sa:![]()
Helvete va dåligt det går för mig nu, ska sluta skriva när jag är tröttlinder sa:Hahahahahahaha :D Stackars rocknerPRSnow_flake sa:Fel igen, 0,02cm eller 0,2mm Jag är lite besviken på dig nurocknerPR sa:Fan, Jag har då haft 0.02 mm fel i ungefär 6 år! Jag är lite besviken på mig själv![]()
![]()
Jadå! Bra lager och man slipper pilla med speedrings och spacers, extra gött om man byter hjul ofta.maxi4ever sa:och en fråga till är biltin abec 7 något at ha?![]()
Kolla inte bara på bushingens placering , utan hur kingpinen går . Men detta ger mer sväng och lean än en vanlig skate truckmaxi4ever sa:Jag tycker det ser as wierd ut när Bushingen är på framsidan av vissa truckar.... är så van vid skate modellenOch varför är den fram?