Bang på åre- är jag dum i huvet?

vougga

Ny medlem
Får en resa upp till åre vecka 11 för 1500, boende (hotell granen) , resa tor, frukost, lunch, städning ingår.
Sitter här o velar om ja ska joina eller inte. Vill åka park, enbart park, men jag har så dålig erfarenhet utav åre. isigt, långa köer (framförallt i parken), man får ju typ åka 4 åk om dagen. sen är det ju jobbigt med transfer o allt från hotellet till parken, det är inte direkt som kläppen eller kb, med gångavstånd. Utan i åre är det transfer a la 30 min, jäklans jobbigt.
Nu till min fråga, borde jag joina eller va tycker ni? verkar kanske dumt o banga när man trots allt är en inbiten parkråtta.

//annafalk

Ursäkta, men hotel granen ligger ju centralt så att klaga på avståndet är ju bara bortskämt, visst det skulle ju vara bättre att bo på nya lundsgården eller så om man ser till parken men det är ju inte direkt så det är i björnen eller duved :/

Lika så varje run i bräcke tar max 10min utan liftkön så hinner du bara åka 4 så är det nog mer ditt egna fel att du inte tar för dig i drop inet till hoppen :)

Så ja, för det priset är du dum om du bangar ;)

Lång liftkö i bräcke och du skall vara jibber?
Du får lära dig att knö bättre i så fall! ;)
v11 är det inga lov heller så det kommer vara "lite" folk i Åre

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp