Barnpassning St Anton 3-10 Januari 2010
Svensk familj söker barnpassning ett par kvällar, eventuellt även någon dag enligt ök, under nämnda vecka för en 1.5 års mycket harmonisk liten tjej. Kvällarna är rätt enkla då hon somnar kring kl 20 utan problem (oftast). Erfarenhet av små barn är ett måste. Hör av er vid intresse.
Mvh
Björn
Mvh
Björn