Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vi behöver hjälp 9 mars - 23 mars 2012 med barnpassning av vår tre åriga och snart fem åriga dotter. Jobb varannan dag 09.00-15.00 plus några kvällar. Intresserad? Hör av dig. /Magnus
Jag ska ner till Verbier nu redan den 26/11 och ska stanna hela säsongen. Jag har erfarenhet och är intresserad av att hjälpa till med barnpassning Skriv ett mail till mig så berättar jag lite mer om mig själv. ella_simmons@hotmail.com
Tänkte vara lite fräck och köra på din tråd Magnus hoppas det är ok. Vi är en familj som bor i Geneve men är i Verbier December-April varje helg samt lov och veckor med mycket sol & puder
Vi letar efter kvälls barnvakt varje lördag kväll samt vissa andra kvällar vid behov vi bor centralt bakom gamla "Alba" nu Cordee des Alpes.
Hej!
Jag är en tjej på 19 år som är nere för säsongen, sitter gärna barnvakt. Jobbar med barn hemma i Sverige ganska mycket så har erfarenhet av det. hör gärna av er om ni är intresserade!