Barnvakt Alp d´Heuze v 4

Perulf

Medlem
Barnvakt Alp d´Heuze v 4
Hej!
Kommer åka med min dotter, 5 år, till Alp 'd Heuze. Vi kommer att resa med Langley. Någon som är på plats och vill/kan vara barnvakt vid ett par tillfällen under dagtid?
Hör av er på fperulf@hotmail.com

Senast ändrad:
Barnvakt Alp d´Heuze v 4
Langley har ju en egen barnkubb med barnpassnig? Lagley Freeriders heter den och när jobbade där nere så hade de iaf barnpassnig på dagarna just för att föreädar skulle kunna få åka

ps Alpe d'Huez

Barnvakt Alp d´Heuze v 4
Hej Oscar
Har åkte med dem tre år tidigare, så jag tänker använda Freeriders, min tanke var främst att få till en eller två eftermiddagar ytterligare.
Mvh

Barnvakt Alp d´Heuze v 4
Ring ner till dem och fråga, kan vara någon som har skadat sig eller är i behov av lite extra pengar: Jag har själv jobbat just på lille prinsen i alpe +33 4 76 80 33 51 går till receptionen.

Barnvakt Alp d´Heuze v 4
Lite OT men vi funderar också på att åka till Lille prinsen under vintern. Vi var där julen 2007. Trevlig resa, jättebra barnklubb, god mat men hotellet var det sunkigaste jag bott på. Någon som varit där sedan renoveringen och kan komma lite input?

Barnvakt Alp d´Heuze v 4
Fransk standard;-). Den har dock uppvägts av personal, mat, barnklubb, osv enligt mig.

Jag har varit där 2008-10 och standarden har inte blivit bättre (ej heller sämre) även om maten 2008 var det bästa året. Jag kan skriva en recension när jag är på plats. Men enligt bilderna på Langleys hemsida så ser det mycket fräschare ut.

Tillbaka
Topp