basketlinne.

basketlinne.
nbastore.com säljer personolized.
dom e ju official nba grejjs typ dom som trycker match linnena också om ja inte har fel så där kan du få ett nba linne med ditt namn

Senast ändrad:
basketlinne.
Det går säkert att beställa ett basketlinne, sedan så går du till närmaste tryckningsfirma med linnet och ber snällt om dom kan trycka ditt namn på det

basketlinne.
www.maddog.se men jag VARNAR dig...beställde därifrån för lite mer än en månad sen, inga grejor

först när jag beställdt fick jag ett email där de stod att jag va tvungen å ringa å säga att jag var över 18år wtf:S mamma fick prata och jaa, dom skulle skicka grejjorna, och jag har ännu inte fått några grejjor

basketlinne.
footlocker tror ja inte man kan få sitt namn på? efter som på Lakers t.ex. så ståre ju redan Bryant mm..

basketlinne.
artisty sa:
www.maddog.se men jag VARNAR dig...beställde därifrån för lite mer än en månad sen, inga grejor

först när jag beställdt fick jag ett email där de stod att jag va tvungen å ringa å säga att jag var över 18år wtf:S mamma fick prata och jaa, dom skulle skicka grejjorna, och jag har ännu inte fått några grejjor
det var icke bra det-.-

basketlinne.
trapp91 sa:
har samma fråga så jag lånar tråden, ingen som vet någon internetbutik i sverige som säljer basketlinnen???
jao ebay.com sa ja ju ;) hehe men typ basketballstore.se lr om de hette basketballshop.se check it ouuuut! sen har typ streetaddict.se haft nått förut men ja vet inte hur de e nu.

basketlinne.
a_ahlnas sa:
trapp91 sa:
har samma fråga så jag lånar tråden, ingen som vet någon internetbutik i sverige som säljer basketlinnen???
jao ebay.com sa ja ju ;) hehe men typ basketballstore.se lr om de hette basketballshop.se check it ouuuut! sen har typ streetaddict.se haft nått förut men ja vet inte hur de e nu.
Haha =) joo ja kollar där för fullt redan :) tackar för fler tips... :P

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp