Kruxelidux_ninjamaster
Aktiv medlem
basketlinne.
Nån som vet nån affär där dom säljer basketlinne som man kan trycka eget namn på ? (affären gör de)
det var icke bra det-.-artisty sa:www.maddog.se men jag VARNAR dig...beställde därifrån för lite mer än en månad sen, inga grejor
först när jag beställdt fick jag ett email där de stod att jag va tvungen å ringa å säga att jag var över 18år wtf:S mamma fick prata och jaa, dom skulle skicka grejjorna, och jag har ännu inte fått några grejjor
om man beställer där ifrån blir de inte en massa tull då?? :Oa_ahlnas sa:nbastore.com säljer personolized.
dom e ju official nba grejjs typ dom som trycker match linnena också om ja inte har fel så där kan du få ett nba linne med ditt namn
jao ebay.com sa ja jutrapp91 sa:har samma fråga så jag lånar tråden, ingen som vet någon internetbutik i sverige som säljer basketlinnen???
Haha =) joo ja kollar där för fullt redana_ahlnas sa:jao ebay.com sa ja jutrapp91 sa:har samma fråga så jag lånar tråden, ingen som vet någon internetbutik i sverige som säljer basketlinnen???hehe men typ basketballstore.se lr om de hette basketballshop.se check it ouuuut! sen har typ streetaddict.se haft nått förut men ja vet inte hur de e nu.