WITMatrix Ny medlem 2005-02-18 Bäst i april? #1 Vart rekommenderar ni att man ska åka om vill ha snö i mitten av april?
G Gnaget Ny medlem 2005-02-25 Bäst i april? #2 Glaciär är aldrig fel. Valdiser, Sölden, Hintertux osv.