Bästa aggressive-inline-filmen + bra aggressive-inlines

• Trådstartare Trådstartare KOP_MINA_LAGG
  • Start datum Start datum
K

KOP_MINA_LAGG

Guest
Tja
1. Jag ska köpa en aggressive inline-film men har ingen koll på vilka filmer som är bäst osv.
2.Jag har "vanliga" inlines nu men ja skulle vilja prova på aggressive inline och undrar vilka inlines som är bäst att ha när man är nybörjare och ska åka agressive...
Skulle vara tacksam om ja fick lite svar(eller mycket)

1.bästa filmerna är VG (video Grove) dom finns det flera av grymt bra.

2.Salomon kan jag skarpt rekomendera.

Salomon ST90 tror jag ett par heter, dom är grymt sköna. Men back in the days när jag åkte så hade dom inte fått till så stora soul-ytor. Annars kan du ju testa USD, och Rollerblade´s nyaste skates är galet sköna och har grymma ytor. Sök efter en onlinebutik från Tyskland, dom brukar ha mycket olika märken och bra priser. Peace

USD är grymt sköna.. men om du bara kört vanligt innan så kan jag rekomendera salomon... Rob Thompson (?) och Vinny Minton pro models är grymt sköna... ST 80 samt 90 är två billiga och mycket prisvärda skates från salomon... Kom bara ihåg att det är mkt bättre om man nästan inte knyter skatesen alls när du kör aggressive... till skillnad fra vadnligt då de sitter som skidpjäxor,,,

har kört på ett par usd helt ok men slår inte salomons...

www.grindhouse.com eller om det var .de ja ja dom har nice filmer, skates och kläder till bra priser

Jag har ett par jr salomon inlines och dom är riktigt sköna! Inte lika tunga heller som vissa andra kan vara.

Eller så köper du ett par rollerblade alpha III från grindhouse.de NICE! 199.95 euro bara

Tillbaka
Topp